• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015 код 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами. (Технічний нагляд та роботи з виконання окремих функцій Замовника по об'єкту : "ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) покрівлі житлового будинку за адресою: бульвар Ігоря Шамо, 14 у Дніпровському районі міста Києва")

57 980.69 UAH з ПДВ
Номер: c29af01b1ce94df6af65727dea58084c
Ідентифікатор договору: UA-2025-07-18-009140-a-c1
Замовник: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЖЕНЕР СЕРВІС ПЛЮС»
Класифікатор ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 445
Дата підписання: 17.07.2025 00:00
Період дії договору: 17.07.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору: 61 459.48 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 10 243.25 UAH)
Сума договору: 57 980.69 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 9 663.45 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 код 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами. (Технічний нагляд та роботи з виконання окремих функцій Замовника по об'єкту : "ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) покрівлі житлового будинку за адресою: бульвар Ігоря Шамо, 14 у Дніпровському районі міста Києва")
Код ДК 021:2015: 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами
Кількість 1 робота
Період постачання до 30.11.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 94f607b373624215bee7b42d13f1c4b6
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони, відповідно пп. 4 п. 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель на період дії воєнного стану» уклали цю Додаткову угоду № 1 (далі по тексту - Додаткова угода) до Договору про надання послуг зі здійснення технічного нагляду та окремих функцій Замовника № 445 від «17» липня 2025 року (далі по тексту - Договір), про таке: 1. Викласти Додаток № 2 до Договору у новій редакції. 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Дана додаткова угода набирає чинності з моменту підписання Сторонами та діє до моменту повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 29.08.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №1 до Договору №445.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 634189546ccd45e4b680c7286ffbcef9
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони, відповідно до пп. 1 пункту 19 Особливостей, пп. 3.4.3. Договору уклали цю Додаткову угоду № 2 (далі по тексту - Додаткова угода) до Договору про надання послуг зі здійснення технічного нагляду та окремих функцій Замовника № 445 від 17 липня 2025 року (далі по тексту - Договір), про таке: 1. Сторони домовились зменшити загальну вартість Договору на 3 478, 79 грн. (Три тисячі чотириста сімдесят вісім гривень 79 копійок) відповідно до фактично виконаних робіт та пункт 2.1. Договору № 445 від 17 липня 2025 р. викласти в наступній редакції: «2.1. Ціна цього договору становить 57 980, 69 грн. (П'ятдесят сім тисяч дев'ятсот вісімдесят гривень 69 копійок), у т. ч. ПДВ (20%): 9 663, 45 грн. (Дев'ять тисяч шістсот шістдесят три гривні 45 копійок).».
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 17.09.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №2 від 17.09.2025 до Договору №445.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 92f0f22999434f2e851dc895dfdd24fa
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони, відповідно пп. 4 п. 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель на період дії воєнного стану» уклали цю Додаткову угоду № 3 (далі по тексту - Додаткова угода) до Договору про надання послуг зі здійснення технічного нагляду та окремих функцій Замовника № 445 від «17» липня 2025 року (далі по тексту - Договір), про таке: 1. Викласти Додаток № 2 до Договору у новій редакції. 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Дана додаткова угода набирає чинності з моменту підписання Сторонами та діє до моменту повного виконання Сторонам
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 06.11.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №3 від 06.11.2025 до Договору №445.pdf
p7s
sign.p7s