• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з управління твердими побутовими відходами Сновської територіальної громади (ДК 021:2015 (CPV) - 90510000-5 - Утилізація / видалення сміття та поводження зі сміттям)

Послуги з управління твердими побутовими відходами Сновської територіальної громади (ДК 021:2015 (CPV) - 90510000-5 - Утилізація / видалення сміття та поводження зі сміттям)

100 000.00 UAH з ПДВ
Номер: d02b6e25f1d040269d0c6d5771ceb2bf
Ідентифікатор договору: UA-2025-07-17-003273-a-c1
Замовник: Сновська міська рада Корюківського району Чернігівської області
Постачальник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СНОВСЬКА ЖИТЛОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНА ДІЛЬНИЦЯ" СНОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СНОВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Послуги з управління твердими побутовими відходами Сновської територіальної громади (ДК 021:2015 (CPV) - 90510000-5 - Утилізація / видалення сміття та поводження зі сміттям): 100 000.00000 UAH з ПДВ
Опис: Послуги з управління твердими побутовими відходами Сновської територіальної громади (ДК 021:2015 (CPV) - 90510000-5 - Утилізація / видалення сміття та поводження зі сміттям)
Номер договору: 483
Дата підписання: 17.07.2025 10:00
Період дії договору: 17.07.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 100 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 16 666.67 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з управління твердими побутовими відходами Сновської територіальної громади (ДК 021:2015 (CPV) - 90510000-5 - Утилізація / видалення сміття та поводження зі сміттям)
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 15200, Україна, Чернігівська область, Сновськ, територія Сновської територіальної громади На карті

Внесені зміни

    Номер: c96c199759ed46a28800d39d5de8d54a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. 1. Замовник і Виконавець відповідно до встановлення плати за абонентське обслуговування надання послуг з управління твердими побутовими відходами дійшли згоди внести зміни до Договору № 483 від 17.07.2025 та викласти в наступній редакції: «3.1. За надання передбачених Договором послуг Замовник виплачує Виконавцю 100000 грн. 00 коп. (Сто тисяч грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ – 16666 грн. 67 коп. з них плата за абонентське обслуговування 27 грн. 60 коп. (Двадцять сім грн. 60 коп.) в т.ч. ПДВ 4 грн. 59 коп. (оплата в місяць становить 9 грн. 20 коп. в т.ч. ПДВ 1 грн. 53 коп.), шляхом безготівкового розрахунку, згідно акту прийому-передачі наданих послуг в межах кошторисних призначень на 2025 рік. Джерело фінансування – бюджет територіальної громади, згідно програми охорони навколишнього природного середовища на території Сновської міської територіальної громади на 2025-2026 рік, затвердженої рішенням міської ради № 5-37/VIII від 12.12.2024 року. » 3. Інші умови Договору № 483 від 17.07.2025р. залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 4. Ця Угода набуває чинності з моменту підписання її Сторонами та діє до 31.12.2025 року.
    Номер додаткової угоди: д.у.1
    Дата внесення змін до договору: 12.11.2025 10:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
д.у.1 до договору 483.PDF
p7s
sign.p7s