• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Капітальний ремонт пасажирського ліфта в житловому будинку за адресою: вул. Туристів, 38 (перший під’їзд) м. Умань Черкаської області, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація. З урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281

190 791.13 UAH з ПДВ
Номер: a3e5e120fad54d3a8a6d908ebb6a12c0
Ідентифікатор договору: UA-2025-07-15-009047-a-b1
Замовник: ОСББ " Мальва на Туристів"
Постачальник: Приватне підприємство Спеціалізоване ремонтно-будівельне підприємство «Черкасиліфт»
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 6503
Дата підписання: 15.07.2025 00:00
Період дії договору: 15.07.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 190 791.13 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 31 798.52 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт пасажирського ліфта в житловому будинку за адресою: вул. Туристів, 38 (перший під’їзд) м. Умань Черкаської області
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 робота
Період постачання 15.07.2025 - 19.12.2025
Місце постачання 20308, Україна, Черкаська область, Умань, Туристів, 38 На карті

Внесені зміни

    Номер: 4b5b957cc512463ebb21c0a4f454a573
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Керуючись пунктом 1 статті 651, 654 Цивільного Кодексу України та пунктами 15.5, 15.6 Договору від 15.07.2025 р. № 6503 (далі – Договір) Сторони домовились: 1.1. Пункти 4.4., 5.2.2. Договору викласти в наступній редакції: «4.4. Джерело фінансування: - власний бюджет (30%): 57 237,34 грн (П’ятдесят сім тисяч двісті тридцять сім гривень 34 копійки), в тому числі ПДВ -20% 9 539,55 грн (Дев’ять тисяч п’ятсот тридцять дев’ять гривень 55 копійок). - місцевий бюджет (70%): 133 553,79 грн (Сто тридцять три тисячі п’ятсот п’ятдесят три гривні 79 копійок), в тому числі ПДВ -20% 22 258,97 грн (Двадцять дві тисячі двісті п’ятдесят вісім гривень 97 копійок).»; «5.2.2. 70 (сімдесят) % від вартості робіт, що складає 133 553,79 грн (Сто тридцять три тисячі п’ятсот п’ятдесят три гривні 79 копійок), в тому числі ПДВ -20% 22 258,97 грн (Двадцять дві тисячі двісті п’ятдесят вісім гривень 97 копійок), Замовник перераховує Підряднику, на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3 та Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2В, протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання коштів від Відділу житлово-комунального господарства Уманської міської ради.»
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 18.07.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
docx
ДУ 1 Тиристів_ 38.docx
pdf
Ду 1.pdf