• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Заправка картриджа - 4 шт. ; Ремонт картриджа - 2 шт).

1 000.20 UAH з ПДВ
Номер: ee8df5905f3f4796941b351b81c36141
Ідентифікатор договору: UA-2025-07-11-003854-a-c1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Літинський центр первинної медико - санітарної допомоги " Літинської селищної ради
Постачальник: ПП "Компанія Вінець"
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Заправка картриджа: 141.70000 UAH з ПДВ
Ремонт картриджа: 133.35000 UAH з ПДВ
Номер договору: 100725-05
Дата підписання: 10.07.2025 10:00
Період дії договору: 10.07.2025 00:00 - 07.08.2025 00:00
Початкова сума договору: 833.50 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)
Сума договору: 1 000.20 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 166.70 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Заправка картриджа
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 4 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Ремонт картриджа
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 2 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: e5477a8bf49c408d900fe0d22e9bdda6
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв*язку з механічною помилкою вписано суму без ПДВ 833,50 замість з ПДВ 1000,20
    Номер додаткової угоди: 100725-05
    Дата внесення змін до договору: 10.07.2025 11:00
    Статус:
    Опубліковано