• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Стільниця, комплект спинка + сидіння (згідно коду ДК 021:2015-39150000-8 Меблі та приспособи різні)

12 584.10 UAH з ПДВ
Номер: e698611809ae4f30a7c43caa838dab5c
Ідентифікатор договору: UA-2025-07-11-003307-a-c1
Замовник: Відділ освіти, молоді та спорту Машівської селищної ради
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕПІЦЕНТР К"
Класифікатор ДК 021:2015: 39150000-8 Меблі та приспособи різніАналіз за цим CPV
Номер договору: 194
Дата підписання: 11.07.2025 11:10
Період дії договору: 11.07.2025 00:00 - 31.10.2025 00:00
Сума договору: 12 584.10 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 097.35 UAH)
Оплачено: 12 584.10 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 097.35 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стільниця парти учнівської розмір 120*50 см із заокругленими кутами
Код ДК 021:2015: 39157000-7 Частини меблів
Кількість 10 штука
Період постачання 11.07.2025 - 11.08.2025
Місце постачання 39432, Україна, Полтавська область, село Новий Тагамлик, вул. Староцерковна, буд. 2 На карті
Комплект учнівський на стілець спинка+сидіння фанера гнуто клеєна лакована
Код ДК 021:2015: 39157000-7 Частини меблів
Кількість 15 комплект
Період постачання 11.07.2025 - 11.08.2025
Місце постачання 39432, Україна, Полтавська область, село Новий Тагамлик, вул. Староцерковна, буд. 2 На карті

Внесені зміни

    Номер: ac821ba0bb324fb1ad2f296d478ed50d
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони домовилися внести зміни в п. 4.1. Договору, та викласти його в наступній редакції: «4.1. Строк виконання зобов’язань за Договором: Постачальник повинен поставити товари та передати Замовнику протягом 5 календарних днів з дня отримання заявки від Замовника, але в будь-якому випадку до 11.08.2025 а в частині розрахунків – до повного виконання своїх зобов'язань Сторонами. Зобов'язання Постачальника щодо поставки постачання товару(ів) вважаються виконаними у повному обсязі з моменту передачі товару у власність Замовника за адресою, визначеною у заявці Замовника».
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 31.07.2025 09:47
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ду 1 дог 194.pdf
p7s
sign.p7s