-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Стільниця, комплект спинка + сидіння (згідно коду ДК 021:2015-39150000-8 Меблі та приспособи різні)
12 584.10
UAH з ПДВ
Номер:
e698611809ae4f30a7c43caa838dab5c
Ідентифікатор договору:
UA-2025-07-11-003307-a-c1
Замовник:
Відділ освіти, молоді та спорту Машівської селищної ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
42395100
-
Контактна особа:
Алла Ковальчук +380952253645 allarovalchuk@ukr.net
-
Адреса:
39400, Україна, Полтавська область, смт Машівка, вул. Незалежності, буд. 111
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕПІЦЕНТР К"
×
-
Код ЄДРПОУ:
32490244
-
Адреса:
04128, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ БЕРКОВЕЦЬКА будинок 6-К
Класифікатор ДК 021:2015:
39150000-8 Меблі та приспособи різніАналіз за цим CPV
Номер договору:
194
Дата підписання:
11.07.2025 11:10
Період дії договору:
11.07.2025 00:00 - 31.10.2025 00:00
Сума договору:
12 584.10 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 097.35 UAH)
Оплачено:
12 584.10 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 097.35 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стільниця парти учнівської розмір 120*50 см із заокругленими кутами
Кількість
10 штука
Період постачання
11.07.2025 - 11.08.2025
Місце постачання
39432, Україна, Полтавська область, село Новий Тагамлик, вул. Староцерковна, буд. 2
На карті
Комплект учнівський на стілець спинка+сидіння фанера гнуто клеєна лакована
Кількість
15 комплект
Період постачання
11.07.2025 - 11.08.2025
Місце постачання
39432, Україна, Полтавська область, село Новий Тагамлик, вул. Староцерковна, буд. 2
На карті
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
ac821ba0bb324fb1ad2f296d478ed50d
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Сторони домовилися внести зміни в п. 4.1. Договору, та викласти його в наступній редакції: «4.1. Строк виконання зобов’язань за Договором: Постачальник повинен поставити товари та передати Замовнику протягом 5 календарних днів з дня отримання заявки від Замовника, але в будь-якому випадку до 11.08.2025 а в частині розрахунків – до повного виконання своїх зобов'язань Сторонами. Зобов'язання Постачальника щодо поставки постачання товару(ів) вважаються виконаними у повному обсязі з моменту передачі товару у власність Замовника за адресою, визначеною у заявці Замовника».
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
31.07.2025 09:47
Статус:
Опубліковано