• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Придбання стільців та столів для їдальні

99 519.00 UAH без ПДВ
Номер: efdb21d7cd3e41268d016fc1aaa1c64e
Ідентифікатор договору: UA-2025-07-09-007013-a-a1
Замовник: ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ''НОВОДОЛИНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ'' АВАНГАРДІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП Христюк Дмитро Віталійович
Класифікатор ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Номер договору: 82
Дата підписання: 09.07.2025 00:00
Період дії договору: 09.07.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 99 519.00 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стілець для їдальні
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 27 штука
Період постачання 09.07.2025 - 31.08.2025
Місце постачання 67822, Україна, Одеська область, Нова Долина, вул.Шкільна, будинок 1 На карті
Стіл для їдальні
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 11 штука
Період постачання 09.07.2025 - 31.08.2025
Місце постачання 67822, Україна, Одеська область, Нова Долина, вул.Шкільна, будинок 1 На карті

Внесені зміни

    Номер: a97bcb51342b494ca3efe841015293d8
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зміна назви закладу згідно виписці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 13.08.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано