• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Придбання товару, а саме: папір А4 500 листів, файл, калькулятор, папка справа, відповідно до ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

6 500.00 UAH без ПДВ
Номер: 1a00b09ae38647efa2150e596d06a87d
Ідентифікатор договору: UA-2025-07-09-000252-a-c1
Замовник: Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Лозівської міської ради
Постачальник: ФОП Рохман Марина Миколаївна
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 48
Дата підписання: 03.07.2025 00:00
Період дії договору: 03.07.2025 00:00 - 31.07.2025 00:00
Сума договору: 6 500.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір А4 500 листів
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 15 пачка
Період постачання до 31.07.2025
Місце постачання 64605, Україна, Харківська область, Лозова, вул. Дикого, будинок 6 На карті
Файл
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 пачка
Період постачання до 31.07.2025
Місце постачання 64605, Україна, Харківська область, Лозова, вул. Дикого, будинок 6 На карті
Калькулятор
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 штука
Період постачання до 31.07.2025
Місце постачання 64605, Україна, Харківська область, Лозова, вул. Дикого, будинок 6 На карті