-
Запит (ціни) пропозицій
-
КЕП
ДК 021:2015 -15110000-2 М’ясо
57 300.00
UAH без ПДВ
Номер:
50b74f3bc8c64dabacdc4ffda556414b
Ідентифікатор договору:
UA-2025-07-02-003250-a-c1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №1" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
42788614
-
Контактна особа:
Ольга Бичковська +380412438665 tender_in@ukr.net https://cml1.zt.ua
-
Адреса:
10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, буд. 70
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП "Рудь Віта Вікторівна"
×
-
Код ЄДРПОУ:
3258718686
-
Адреса:
10007, Україна, Житомирська область, м. Житомир, Київське шосе, буд. 127, кв. 24
Класифікатор ДК 021:2015:
15110000-2 М’ясоАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Філе куряче, охолоджене, перша категорія, ДСТУ 3143, 1 кг: 192.00000 UAH без ПДВ
М'якоть без кістки свинна, охолоджена, ДСТУ 4590, 1 кг: 190.00000 UAH без ПДВ
М'якоть без кістки свинна, охолоджена, ДСТУ 4590, 1 кг: 190.00000 UAH без ПДВ
Номер договору:
281
Дата підписання:
08.07.2025 15:00
Період дії договору:
08.07.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору:
57 300.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Філе куряче, охолоджене, перша категорія, ДСТУ 3143, 1 кг
Кількість
150 кілограм
Період постачання
до 31.12.2025
М'якоть без кістки свинна, охолоджена, ДСТУ 4590, 1 кг
Кількість
150 кілограм
Період постачання
до 31.12.2025
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
b88c2f41049f4b01961ce5468a4513a0
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Відповідно до п. 11.3. Договору, пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 Сторони домовились
1. Внести зміни до п.4.6. та п. 9.2. Договору та викласти його в наступній редакції:
« 4.6. Кінцевий термін поставки Товару: по 31.12.2025р включно.
« 9.2. Строк цього Договору починає свій перебіг у момент, визначений у п.9.1. цього Договору, та закінчується 31.12.2025 року, а в частині фінансових зобов’язань – до повного їх виконання Сторонами. Закінчення строку цього Договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії цього Договору».
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
30.09.2025 16:00
Статус:
Опубліковано