• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) інженерних мереж (ХВП, ГВП, ЦО, каналізація) житлового будинку за адресою: вулиця Ірини Бекешкіної, 18 у Дніпровському районі міста Києва

184 091.26 UAH з ПДВ
Номер: 677fd02c62db4a7798ca14ffc89846c0
Ідентифікатор договору: UA-2025-07-07-007944-a-c1
Замовник: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
Постачальник: ТОВ "БЛЕНД ГРУП"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 403
Дата підписання: 04.07.2025 00:00
Період дії договору: 04.07.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 184 091.26 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 30 681.88 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) інженерних мереж (ХВП, ГВП, ЦО, каналізація) житлового будинку за адресою: вулиця Ірини Бекешкіної, 18 у Дніпровському районі міста Києва
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 робота
Період постачання до 30.11.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 8b0525328581420e874c50960e5d8f02
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: керуючись Цивільним та Господарськими кодексами України, Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) та відповідно до підпункту 15.3.3. пункту 15.3 Розділу 15 уклали між собою Додаткову угоду № 1 до Договору підряду № 403 від 04 липня 2025 року (далі - Договір) про наступне: 1.      Сторони погодилися викласти в новій редакції пункт 2.3. Розділу 2 Договору, а саме: Роботи за даним Договором мають бути виконані до « 30 » листопада 2025 року. Датою закінчення робіт вважається дата їх прийняття Замовником за актом. Підрядник може достроково завершити виконання робіт і здати їх Замовнику. 2.      Викласти в новій редакції підпункт 4.4.30 пункту 4.4. Розділу 4 Договору, а саме: Надати Замовнику акт приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в), який перевірений та підписаний спеціалізованою організацією (консультаційна, проектна, інжинірингова, тощо) або власною службою технічного нагляду Замовника, а також виконавчу документацію до закінчення строку виконання робіт, зазначеного у п. 2.3, але не пізніше 15 грудня 2025 року. 3.      Викласти в новій редакції від   30 вересня 2025 року наступні додатки до Договору пункту 17.3. Розділу 17.:                                        - Додаток 4 Графік виконання робіт.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.09.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ № 1 до договору № 403.pdf
p7s
sign.p7s