-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) інженерних мереж (ХВП, ГВП, ЦО, каналізація) житлового будинку за адресою: вулиця Ірини Бекешкіної, 18 у Дніпровському районі міста Києва
184 091.26
UAH з ПДВ
Номер:
677fd02c62db4a7798ca14ffc89846c0
Ідентифікатор договору:
UA-2025-07-07-007944-a-c1
Замовник:
Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
×
-
Код ЄДРПОУ:
39606435
-
Контактна особа:
Антонюк Ірина 380445174827 zakupivli-kp@ukr.net
-
Адреса:
02002, Україна, Київська область, Київ, вулиця Челябінська, будинок 9-Г
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "БЛЕНД ГРУП"
×
-
Код ЄДРПОУ:
38906047
-
Адреса:
04073, Україна, м. Київ, просп. Бандери Степана, буд. 5, прим. 31
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
403
Дата підписання:
04.07.2025 00:00
Період дії договору:
04.07.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору:
184 091.26 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 30 681.88 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) інженерних мереж (ХВП, ГВП, ЦО, каналізація) житлового будинку за адресою: вулиця Ірини Бекешкіної, 18 у Дніпровському районі міста Києва
Кількість
1 робота
Період постачання
до 30.11.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
8b0525328581420e874c50960e5d8f02
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
керуючись Цивільним та Господарськими кодексами України, Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) та відповідно до підпункту 15.3.3. пункту 15.3 Розділу 15 уклали між собою Додаткову угоду № 1 до Договору підряду № 403 від 04 липня 2025 року (далі - Договір) про наступне:
1. Сторони погодилися викласти в новій редакції пункт 2.3. Розділу 2 Договору, а саме:
Роботи за даним Договором мають бути виконані до « 30 » листопада 2025 року.
Датою закінчення робіт вважається дата їх прийняття Замовником за актом.
Підрядник може достроково завершити виконання робіт і здати їх Замовнику.
2. Викласти в новій редакції підпункт 4.4.30 пункту 4.4. Розділу 4 Договору, а саме:
Надати Замовнику акт приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в), який перевірений та підписаний спеціалізованою організацією (консультаційна, проектна, інжинірингова, тощо) або власною службою технічного нагляду Замовника, а також виконавчу документацію до закінчення строку виконання робіт, зазначеного у п. 2.3, але не пізніше 15 грудня 2025 року.
3. Викласти в новій редакції від 30 вересня 2025 року наступні додатки до Договору пункту
17.3. Розділу 17.:
- Додаток 4 Графік виконання робіт.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
30.09.2025 00:00
Статус:
Опубліковано