• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015 код 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами. (Технічний нагляд та роботи з виконання окремих функцій Замовника по об'єкту : "ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) інженерних мереж (ХВП, ГВП, ЦО, каналізація) житлового будинку за адресою: Дарницький бульвар, 15 у Дніпровському районі міста Києва")

3 730.97 UAH з ПДВ
Номер: fe8bfb0a773e4cd79dc87456228d29f6
Ідентифікатор договору: UA-2025-07-04-010366-a-a1
Замовник: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЖЕНЕР СЕРВІС ПЛЮС»
Класифікатор ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 394
Дата підписання: 03.07.2025 00:00
Період дії договору: 03.07.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору: 3 756.54 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 626.09 UAH)
Сума договору: 3 730.97 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 621.83 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 код 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами. (Технічний нагляд та роботи з виконання окремих функцій Замовника по об'єкту : "ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) інженерних мереж (ХВП, ГВП, ЦО, каналізація) житлового будинку за адресою: Дарницький бульвар, 15 у Дніпровському районі міста Києва")
Код ДК 021:2015: 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами
Кількість 1 робота
Період постачання до 15.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: c42b3a03f4094c6a82050c27f7f27d77
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: відповідно до пп. 4 п. 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель на період дії воєнного стану» уклали цю Додаткову угоду № 1 (далі по тексту Додаткова угода) до Договору про падання послуг зі здійснення технічного нагляду та окремих функцій Замовника № 394 від 03 липня 2025 року (далі по тексту - Договір), про таке: 1. Викласти Дода гик №2 до Договору у новій редакції. 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 14.10.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №1 від 14.10.25 до Договору №394.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: dd322c1f0e5c41bab83a0f7e67985593
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Постанова)
    • Зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони, відповідно до пи. 1 пункту 19 Особливостей, пп. 3.4.3. Договору уклали цю Додаткову угоду № (далі по тексту - Додаткова угода) до Договору про надання послуг зі здійснення технічного нагляду та окремих функцій Замовника № 394 від 03 липня 2025 року (далі по тексту - Договір), про таке: 1. Сторони домовились зменшити загальну вартість Договору на 25, 57 грн. (Двадцять п'ять гривень 57 копійок) відповідно до фактично виконаних робіт та пункт 2.1. Договору № 394 від 03 липня 2025 р. викласти в наступній редакції: «2.1. Ціна цього договору становить 3 730, 97 грн. (Три тисячі сімсот тридцять гривень 97 копійок), у т.ч. ПДВ (20%): 621, 83 грн. (Шістсот двадцять одна гривня 83 копійки).».
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 24.11.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №2 від 24.11.2025 до Договору №394.pdf
p7s
sign.p7s