-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
ДК 021:2015 код 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами. (Технічний нагляд та роботи з виконання окремих функцій Замовника по об'єкту : "ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) інженерних мереж (ХВП, ГВП, ЦО, каналізація) житлового будинку за адресою: Дарницький бульвар, 15 у Дніпровському районі міста Києва")
3 730.97
UAH з ПДВ
Номер:
fe8bfb0a773e4cd79dc87456228d29f6
Ідентифікатор договору:
UA-2025-07-04-010366-a-a1
Замовник:
Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
×
-
Код ЄДРПОУ:
39606435
-
Контактна особа:
Антонюк Ірина 380445174827 zakupivli-kp@ukr.net
-
Адреса:
02002, Україна, Київська область, Київ, вулиця Челябінська, будинок 9-Г
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЖЕНЕР СЕРВІС ПЛЮС»
×
-
Код ЄДРПОУ:
45653231
-
Адреса:
02002, Україна, м. Київ, вул. Окіпної Раїси, буд 8А
Класифікатор ДК 021:2015:
71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору:
394
Дата підписання:
03.07.2025 00:00
Період дії договору:
03.07.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору:
3 756.54 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 626.09 UAH)
Сума договору:
3 730.97 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 621.83 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 код 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами. (Технічний нагляд та роботи з виконання окремих функцій Замовника по об'єкту : "ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) інженерних мереж (ХВП, ГВП, ЦО, каналізація) житлового будинку за адресою: Дарницький бульвар, 15 у Дніпровському районі міста Києва")
Кількість
1 робота
Період постачання
до 15.12.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
c42b3a03f4094c6a82050c27f7f27d77
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
відповідно до пп. 4 п. 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель на період дії воєнного стану» уклали цю Додаткову угоду № 1 (далі по тексту Додаткова угода) до Договору про падання послуг зі здійснення технічного нагляду та окремих функцій Замовника № 394 від 03 липня 2025 року (далі по тексту - Договір), про таке:
1. Викласти Дода гик №2 до Договору у новій редакції.
2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
14.10.2025 00:00
Статус:
Опубліковано
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Постанова)
- Зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова)
Номер:
dd322c1f0e5c41bab83a0f7e67985593
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони, відповідно до пи. 1 пункту 19 Особливостей, пп. 3.4.3. Договору уклали цю Додаткову угоду № (далі по тексту - Додаткова угода) до Договору про надання послуг зі здійснення технічного нагляду та окремих функцій Замовника № 394 від 03 липня 2025 року (далі по тексту - Договір), про таке:
1. Сторони домовились зменшити загальну вартість Договору на 25, 57 грн. (Двадцять п'ять гривень 57 копійок) відповідно до фактично виконаних робіт та пункт 2.1. Договору № 394 від 03 липня 2025 р. викласти в наступній редакції: «2.1. Ціна цього договору становить 3 730, 97 грн. (Три тисячі сімсот тридцять гривень 97 копійок), у т.ч. ПДВ (20%): 621, 83 грн. (Шістсот двадцять одна гривня 83 копійки).».
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
24.11.2025 00:00
Статус:
Опубліковано