-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
ДК 021:2015 код 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами. (Технічний нагляд та роботи з виконання окремих функцій Замовника по об'єкту : "ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт вхідних груп з влаштуванням пандусу житлового будинку за адресою: проспект Павла Тичини, 21 (3-й під’їзд) у Дніпровському районі міста Києва.
9 784.86
UAH з ПДВ
Номер:
f68cd5f5239b46169c70112450d9b03c
Ідентифікатор договору:
UA-2025-07-04-006476-a-c1
Замовник:
Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
×
-
Код ЄДРПОУ:
39606435
-
Контактна особа:
Антонюк Ірина 380445174827 zakupivli-kp@ukr.net
-
Адреса:
02002, Україна, Київська область, Київ, вулиця Челябінська, будинок 9-Г
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЖЕНЕР СЕРВІС ПЛЮС»
×
-
Код ЄДРПОУ:
45653231
-
Адреса:
02002, Україна, м. Київ, вул. Окіпної Раїси, буд 8А
Класифікатор ДК 021:2015:
71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору:
389
Дата підписання:
02.07.2025 00:00
Період дії договору:
03.07.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору:
10 223.15 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 703.86 UAH)
Сума договору:
9 784.86 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 630.81 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 код 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами. (Технічний нагляд та роботи з виконання окремих функцій Замовника по об'єкту : "ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт вхідних груп з влаштуванням пандусу житлового будинку за адресою: проспект Павла Тичини, 21 (3-й під’їзд) у Дніпровському районі міста Києва.
Кількість
1 робота
Період постачання
до 30.10.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
697ff96e30bb4198aaf6fb3054ff02cf
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
відповідно до пп. 1 пункту 19 Особливостей, пп. 3.4.3. Договору уклали цю Додаткову угоду № 1 (далі по тексту - Додаткова угода) до Договору про надання послуг зі здійснення технічного нагляду та окремих функцій Замовника № 389 від 03 липня 2025 року (далі по тексту - Договір), про таке:
1. Сторони домовились зменшити загальну вартість Договору на 438,29 грн. (Чотириста тридцять вісім гривень 29 копійок) відповідно до фактично виконаних робіт та пункт 2.1. Договору № 389 від 03 липня 2025 р. викласти в наступній редакції: «2.1. Ціна цього договору становить 9 784, 86 грн. (Дев'ять тисяч сімсот вісімдесят чотири гривні 86 копійок), у т. ч. ПДВ (20%): 1 630, 81 грн. (Одна тисяча шістсот тридцять гривень 81 копійка)».
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
29.09.2025 00:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
21930085d8444cfe84df9ea8c7643407
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
відповідно до пп. 4 п. 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель на період дії воєнного стану» уклали цю Додаткову угоду №2 (далі по тексту Додаткова угода) до Договору про надання послуг зі здійснення технічного нагляду та окремих функцій Замовника № 389 від 03 липня 2025 року (далі по тексту - Договір), про таке:
1. Викласти Додаток №2 до Договору у новій редакції.
2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують но них свої зобов'язання.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
06.10.2025 00:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
51f00c000c86473fb16c1bbb60ea69fe
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
відповідно до пп. 4 п. 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель на період дії воєнного стану» уклали цю Додаткову угоду №2 (далі по тексту Додаткова угода) до Договору про надання послуг зі здійснення технічного нагляду та окремих функцій Замовника № 389 від 03 липня 2025 року (далі по тексту - Договір), про таке: 1. Викласти Додаток №2 до Договору у новій редакції. 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують но них свої зобов'язання.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
06.10.2025 00:01
Статус:
Опубліковано