• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015 код 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами. (Технічний нагляд та роботи з виконання окремих функцій Замовника по об'єкту : "ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт вхідних груп з влаштуванням пандусу житлового будинку за адресою: бульвар Дарницький, 17 (4-й під’їзд) у Дніпровському районі міста Києва.)

4 671.83 UAH з ПДВ
Номер: 8b49c339ad274796960568f17d9e2979
Ідентифікатор договору: UA-2025-07-04-006186-a-c1
Замовник: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЖЕНЕР СЕРВІС ПЛЮС»
Класифікатор ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 388
Дата підписання: 02.07.2025 00:00
Період дії договору: 03.07.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору: 5 109.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 851.50 UAH)
Сума договору: 4 671.83 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 778.64 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 код 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами. (Технічний нагляд та роботи з виконання окремих функцій Замовника по об'єкту : "ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт вхідних груп з влаштуванням пандусу житлового будинку за адресою: бульвар Дарницький, 17 (4-й під’їзд) у Дніпровському районі міста Києва.)
Код ДК 021:2015: 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами
Кількість 1 робота
Період постачання до 30.10.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 53a7377a8d064c098dba1c9e3a544597
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: відповідно до пп. 1 пункту 19 Особливостей, пп. 3.4.3. Договору уклали цю Додаткову угоду № 1 (далі по тексту - Додаткова угода) до Договору про надання послуг зі здійснення технічного нагляду та окремих функцій Замовника № 388 від 03 липня 2025 року (далі по тексту - Договір), про таке: 1.      Сторони домовились зменшити загальну вартість Договору на 437, 17 гри. (Чотириста тридцять сім гривень 17 копійок) відповідно до фактично виконаних робіт та пункт 2.1. Договору № 388 від 03 липня 2025 р. викласти в наступній редакції: «2.1. Ціна цього договору становить 4 671, 83 гри. (Чотири тисячі шістсот сімдесят одна гривня 83 копійки), у т. ч. ПДВ (20%): 778, 64 гри. (Сімсот сімдесят вісім гривень 64 копійки)».
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 29.09.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №1 від 29.09.2025 Договір №388.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 10df691eca1443ae9569eab9171d51a1
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: відповідно до пп. 4 п. 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель на період дії воєнного стану» уклали цю Додаткову угоду № 2 (далі по тексту Додаткова угода) до Договору про падання послуг зі здійснення технічного нагляду та окремих функцій Замовника № 388 від 03 липня 2025 року (далі по тексту - Договір), про таке: 1. Викласти Додаток №2 до Договору у новій редакції. 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 06.10.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №2 від 06.10.2025 Договір №388.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 60a66715fdb2406db7273ae1bcf4e662
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: відповідно до пп. 4 п. 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель на період дії воєнного стану» уклали цю Додаткову угоду № 2 (далі по тексту Додаткова угода) до Договору про падання послуг зі здійснення технічного нагляду та окремих функцій Замовника № 388 від 03 липня 2025 року (далі по тексту - Договір), про таке: 1. Викласти Додаток №2 до Договору у новій редакції. 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 06.10.2025 00:01
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №2 від 06.10.2025 Договір №388.pdf
p7s
sign.p7s