-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
ДК 021:2015 код 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами. (Технічний нагляд та роботи з виконання окремих функцій Замовника по об'єкту : "ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) покрівлі житлового будинку за адресою: вулиця Сулеймана Стальського, 14 у Дніпровському районі міста Києва")
44 970.08
UAH з ПДВ
Номер:
f956e611dd5749e1a59814a637c1598e
Ідентифікатор договору:
UA-2025-07-04-006043-a-c1
Замовник:
Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
×
-
Код ЄДРПОУ:
39606435
-
Контактна особа:
Антонюк Ірина 380445174827 zakupivli-kp@ukr.net
-
Адреса:
02002, Україна, Київська область, Київ, вулиця Челябінська, будинок 9-Г
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЖЕНЕР СЕРВІС ПЛЮС»
×
-
Код ЄДРПОУ:
45653231
-
Адреса:
02002, Україна, м. Київ, вул. Окіпної Раїси, буд 8А
Класифікатор ДК 021:2015:
71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору:
387
Дата підписання:
03.07.2025 00:00
Період дії договору:
03.07.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору:
45 814.79 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 7 635.80 UAH)
Сума договору:
44 970.08 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 7 495.01 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 код 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами. (Технічний нагляд та роботи з виконання окремих функцій Замовника по об'єкту : "ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) покрівлі житлового будинку за адресою: вулиця Сулеймана Стальського, 14 у Дніпровському районі міста Києва")
Кількість
1 робота
Період постачання
до 30.09.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
bded6e9ae71c409aab6fd13e047e119d
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони, відповідно пп. 4 п. 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель на період дії воєнного стану» уклали цю Додаткову угоду № 2 (далі по тексту - Додаткова угода) до Договору про надання послуг зі здійснення технічного нагляду та окремих функцій Замовника № 387 від «03» липня 2025 року (далі по тексту - Договір), про таке:
Викласти Додаток № 2 до Договору у новій редакції.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
09.09.2025 00:00
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
02cb06c30d1b47f5aca38f9fd3df32f9
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони, відповідно до пп. 1 пункту 19 Особливостей, пп. 3.4.3. Договору уклали цю Додаткову угоду № 1 (далі по тексту - Додаткова угода) до Договору про надання послуг зі здійснення технічного нагляду та окремих функцій Замовника № 387 від 3 липня 2025 року (далі по тексту - Договір), про таке:
1. Сторони домовились зменшити загальну вартість Договору на 844,71 грн. (Вісімсот сорок чотири гривні 71 копійку) відповідно до фактично виконаних робіт та пункт 2.1. Договору № 387 від 3 липня 2025 р. викласти в наступній редакції: «2.1. Ціна цього договору становить 44 970,08 грн. (Сорок чотири тисячі дев'ятсот сімдесят гривень 08 копійок), в тому числі ПДВ 20% - 7 495,01 грн. (Сім тисяч чотириста дев'яносто п'ять гривень 01 копійка)».
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
15.09.2025 00:00
Статус:
Опубліковано