-
Запит (ціни) пропозицій
-
КЕП
Фармацевтична продукція код 33600000-6 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Sulfamethoxazole and trimethoprim - код 33650000-1 за ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - Загальні протиінфекційні засоби для системного застосування, вакцини, антинеопластичні засоби та імуномодулятори)
8 429.02
UAH з ПДВ
Номер:
d63631fe2f2e47db8132054efae45a3e
Ідентифікатор договору:
UA-2025-07-01-012537-a-b1
Замовник:
Національний військово-медичний клінічний центр "Головний військовий клінічний госпіталь"
×
-
Код ЄДРПОУ:
07773293
-
Контактна особа:
Нікітюк Аліна Володимирівна 380508823077 nikituk_nmmcc@post.mil.gov.ua
-
Адреса:
01133, Україна, м. Київ, вулиця Госпітальна, будинок 18
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "СТМ-Фарм"
×
-
Код ЄДРПОУ:
43808856
-
Адреса:
49040, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул.Панікахи будинок 2 кімната 405
Класифікатор ДК 021:2015:
33600000-6 Фармацевтична продукціяАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
БІСЕПТОЛ 480 концентрат для приготування розчину для інфузій (80 мг+16 мг)/мл, по 5 мл в ампулі №10: 41.46100 UAH з ПДВ
Номер договору:
283
Дата підписання:
08.07.2025 12:00
Період дії договору:
08.07.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору:
9 201.47 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)
Сума договору:
8 429.02 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 551.43 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
БІСЕПТОЛ 480 концентрат для приготування розчину для інфузій (80 мг+16 мг)/мл, по 5 мл в ампулі №10
×
-
МНН:
sulfamethoxazole and trimethoprim Sulfamethoxazole and trimethoprim
Кількість
190 штука
Період постачання
до 01.12.2025
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
1ec629882ee94562a3c65c8229264d97
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись п.5 ч 1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.1 частини 19 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, та абзацу 1 пп.12.3 Договору, а саме зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовник, Сторони домовилися зменшити загальну суму Договору на 235,94 грн. та викласти п.2.1. Договору у наступній редакції:
«Загальна сума Договору 8 965,53 грн.( вісім тисяч дев’ятсот шістдесят п’ять грн. 53 копійок), в т. ч. ПДВ 7% - 586,53 грн.
Номер додаткової угоди:
1/307
Дата внесення змін до договору:
22.07.2025 15:00
Статус:
Опубліковано
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Номер:
4d91482da69245dc84187656c2671688
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись п.5 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п 5 частини 19 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме - погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) та абзацу 5 пп.12.3 Договору, погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку , Сторони домовилися зменшити загальну суму Договору на 536,51 грн. та викласти п.2.1. Договору у наступній редакції:
«Загальна сума Договору 8 429,02 грн.(вісім тисяч чотириста двадцять дев’ять грн. 02 копійок), в т. ч. ПДВ 7% - 551,43 грн.
Номер додаткової угоди:
2/317
Дата внесення змін до договору:
11.08.2025 16:00
Статус:
Опубліковано