• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015 (CPV) : 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт вхідних груп з влаштуванням пандусу житлового будинку за адресою: проспект Павла Тичини, 21 (3-й під’їзд) у Дніпровському районі міста Києва.

453 366.72 UAH з ПДВ
Номер: 17f98c1b778a40df93cdba4af0d90cce
Ідентифікатор договору: UA-2025-07-02-009226-a-a1
Замовник: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАБУДПРОЕКТ"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 378
Дата підписання: 30.06.2025 00:00
Період дії договору: 30.06.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Початкова сума договору: 458 396.38 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 76 399.40 UAH)
Сума договору: 453 366.72 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 75 561.12 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 (CPV) : 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт вхідних груп з влаштуванням пандусу житлового будинку за адресою: проспект Павла Тичини, 21 (3-й під’їзд) у Дніпровському районі міста Києва.
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 робота
Період постачання до 30.09.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: fe0ca9f93d904400b2fe601a5498db38
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: керуючись Цивільним кодексом України. Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету' Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) та відповідно до підпункту а) пункту 3.2., підпункту 15.3.1. та підпункту 15.3.2. пункту 15.3 Договору підряду № 378 від “30” червня 2025 року у зв'язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, уклали між собою Додаткову угоду № 1 до Договору підряду №378 від “30" червня 2025 року (далі - Договір) про наступне: 1. Сторони погодилися викласти в новій редакції абзац І пункту 3.1. Договору, а саме: Ціна Договору (загальна вартість робіт за Договором) визначена Договірною ціною на роботи (Додаток 2), яка є невід'ємною частиною Договору, та складає 453 366.72 грн. (чотириста п'ятдесят три тисячі триста шістдесят шість грн. 72 коп.), у тому числі податок на додану вартість (20%) - 75561,12 грн. (Сімдесят п’ять тисяч п'ятсот шістдесят одна грн. 12 коп.) 2. Викласти в новій редакції від У 2025 року наступні додатки до Договору пункту 17.3. Розділу 17.: - Додаток 1 Зведений кошторисний розрахунок. - Додаток 2 Договірна ціна з пояснювальною запискою, розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва. - Додаток 3 Дефектний акт + виконавча схема. - Додаток 5 Перелік основних матеріальних ресурсів. - Додаток 6 Локальний кошторис. - Додаток 7 Підсумкова відомість ресурсів.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 24.09.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №1 від 24.09.2025 до Договору № 378.pdf
zip
Тичини 21.zip
p7s
sign.p7s