• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту : «Капітальний ремонт приміщень поліклініки та внутрішніх інженерних мереж, в тому числі виготовлення проектно-кошторисної документації та проведення експертизи вул. Каштанова, 52, м. Обухів Київської області» (коригування), (Код ДК 021:2015 71320000-7 Послуги з інженерного проектування).

341 012.40 UAH з ПДВ
Номер: c3dd1a1521f440519cc6077bf4271588
Ідентифікатор договору: UA-2025-07-02-008802-a-a1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ОБУХІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ"
Постачальник: ТОВ "Центрбудпроект"
Класифікатор ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектуванняАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту : «Капітальний ремонт приміщень поліклініки та внутрішніх інженерних мереж, в тому числі виготовлення проектно-кошторисної документації та проведення експертизи вул. Каштанова, 52, м. Обухів Київської області» (коригування), (Код ДК 021:2015 71320000-7 Послуги з інженерного проектування).: 284 177.00000 UAH з ПДВ
Номер договору: О/06-25РПК
Дата підписання: 19.06.2025 16:00
Період дії договору: 19.06.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 341 012.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 56 835.40 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту : «Капітальний ремонт приміщень поліклініки та внутрішніх інженерних мереж, в тому числі виготовлення проектно-кошторисної документації та проведення експертизи вул. Каштанова, 52, м. Обухів Київської області» (коригування), (Код ДК 021:2015 71320000-7 Послуги з інженерного проектування).
Код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування
Кількість 1 робота
Період постачання 19.06.2025 - 18.07.2025
Місце постачання 08704, Україна, Київська область, Обухів, вул.Каштанова, будинок 52 На карті

Внесені зміни

    Номер: 2d7db6f77d7a431f84e9b6fd01d5bf2a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), «продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», згідно з пунктами 3.3., 8.2.та підпунктом 4) пункту 10.1 Договору № О/06-25РПК від «19» червня 2025 року (далі – Договір), частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, та з урахуванням змін до завдання на проектування, які унеможливлюють виконання зобов'язань згідно з пунктом 3.1. Договору, уклали цю Додаткову угоду про таке: Сторони домовились продовжити строк виконання зобов’язань Договору і викласти в такій редакції: «пункт 3.1. Строки виконання робіт – з 19.07.2025 р. по 18.08.2025 р.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 18.07.2025 15:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №1.pdf
p7s
sign.p7s