• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Перезарядка картриджа, Заміна фотобарабану, Заміна магнітного валу, Заміна ракеля)

5 005.00 UAH без ПДВ
Номер: 7282c25d34504cb4a6ba1621de60e1d2
Ідентифікатор договору: UA-2025-07-02-005126-a-a1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОЛОВАНІВСЬКА ЛІКАРНЯ" ГОЛОВАНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ГОЛОВАНІВСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: ФОП ВАРИНСЬКИЙ ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Номер договору: 295
Дата підписання: 30.06.2025 15:00
Період дії договору: 30.06.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 5 005.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Перезарядка картриджа
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 17 штука
Період постачання 23.06.2025 - 30.06.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Заміна фотобарабану
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 4 штука
Період постачання 23.06.2025 - 30.06.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Заміна магнітного валу
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 2 штука
Період постачання 23.06.2025 - 30.06.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Заміна ракеля
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 1 штука
Період постачання 23.06.2025 - 30.06.2025
Місце постачання Відповідно до документації