-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Роботи з коригування проєктної документації по об’єкту: «Нове будівництво протирадіаційного укриття на території Семененківського ліцею Павлівської сільської ради Запорізького району за адресою: вул. Шкільна, 5А, с. Семененкове, Запорізький район, Запорізька область» (коригування), які є складовою частиною загальної вартості зазначених робіт, згідно коду ДК 021:2015:71320000-7 Послуги з інженерного проєктування
19 694.41
UAH без ПДВ
Номер:
9673f26d268349c8b520c76c255b6aa0
Ідентифікатор договору:
UA-2025-07-02-004924-a-a1
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЦЕВІ ДОРОГИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
42698149
-
Контактна особа:
Наталія Шкода 380972100950 dpmdzo-tdv@ukr.net
-
Адреса:
69095, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ ПОШТОВА , будинок 159-Б
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "ГРАДПРОЕКТ-М"
×
-
Код ЄДРПОУ:
44025768
-
Адреса:
69001, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Перемоги, 42
Класифікатор ДК 021:2015:
71320000-7 Послуги з інженерного проектуванняАналіз за цим CPV
Номер договору:
КПД/Сем/2
Дата підписання:
30.06.2025 00:00
Період дії договору:
30.06.2025 00:00 - 31.10.2025 00:00
Початкова сума договору:
19 698.74 UAH без ПДВ
Сума договору:
19 694.41 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Роботи з коригування проєктної документації по об’єкту: «Нове будівництво протирадіаційного укриття на території Семененківського ліцею Павлівської сільської ради Запорізького району за адресою: вул. Шкільна, 5А, с. Семененкове, Запорізький район, Запорізька область» (коригування), які є складовою частиною загальної вартості зазначених робіт, згідно коду ДК 021:2015:71320000-7 Послуги з інженерного проєктування
Кількість
1 робота
Період постачання
30.06.2025 - 31.10.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
3d0db211b1704f2cb0245224b18fa046
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони, уклали цю додаткову угоду про наступне:
1. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 4.1. Розділу 4 договору № КПД/Сем/2 від 30.06.2025 (далі – Договір) та викласти його в новій редакції:
«4.1. Строк виконання Робіт: з дня укладання Договору по 31.08.2025 включно».
2. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 11.1. Розділу 11 Договору та викласти його в новій редакції:
«11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 30.09.2025, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань»
3. Викласти Додаток №2 «Календарний план» до договору в новій редакції, що додається.
4. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
5. Ця Додаткова угода укладена в трьох примірниках, які мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
30.07.2025 00:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
a2eb0f507e5c40bcaa3f0cd75055c020
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони, уклали цю додаткову угоду про наступне:
1. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 4.1. Розділу 4 договору № КПД/Сем/2 від 30.06.2025 (далі – Договір) та викласти його в новій редакції:
«4.1. Строк виконання Робіт: з дня укладання Договору по 30.09.2025 включно».
2. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 11.1. Розділу 11 Договору та викласти його в новій редакції:
«11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.10.2025, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань»
3. Викласти Додаток №2 «Календарний план» до договору в новій редакції, що додається.
4. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
5. Ця Додаткова угода укладена в трьох примірниках, які мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
28.08.2025 00:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
39487f25143b443192cacbada6e93726
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони, уклали цю додаткову угоду про наступне:
1. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 4.1. Розділу 4 договору № КПД/Сем/2 від 30.06.2025 (далі – Договір) та викласти його в новій редакції:
«4.1. Строк виконання Робіт: з дня укладання Договору по 31.10.2025 включно».
2. Викласти Додаток №2 «Календарний план» до Договору в новій редакції, що додається.
3. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
4. Ця Додаткова угода укладена в трьох примірниках, які мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору.
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
30.09.2025 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Постанова)
Номер:
1f1af54bbe72413f809b296bc0cf3b81
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони, уклали цю додаткову угоду про наступне:
1. У зв’язку із зміною оподаткування Проєктувальника, на підставі листа Проєктувальника від 16.10.2025 №16/10-01, Сторони дійшли згоди внести зміни до договору № КПД/Сем/2 від 30.06.2025 (далі – Договір) а саме:
- викласти п.2.1. Договору в новій редакції:
«2.1. Вартість Робіт: 19 694,41 грн (дев’ятнадцять тисяч шістсот дев’яносто чотири гривні 41 копійка) в т.ч. ПДВ -3 282,40 грн».
- викласти п.2.2. Договору в новій редакції:
«2.2. Джерело фінансування – місцевий бюджет та інші незаборонені законодавством.
У 2025 році заплановано виконання робіт з коригування проєктної документації на суму 19 694,41 грн за рахунок КПКВК 0111300 "Будівництво освітніх установ та закладів".
- викласти п.11.10. Договору в новій редакції:
«11.10. Податковий статус Проєктувальника: платник ПДВ».
2. Викласти Додаток №2 «Календарний план», Додаток №3 «Кошторис 1», Додаток №4 «Протокол погодження договірної ціни» до Договору в новій редакції, що додаються.
3. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
4. Ця Додаткова угода укладена в трьох примірниках, які мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору.
Номер додаткової угоди:
4
Дата внесення змін до договору:
16.10.2025 00:00
Статус:
Опубліковано