-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
«Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Семашка, 4 в смт. Бородянка Бучанського району Київської області (додаткові роботи) (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
8 666 898.40
UAH без ПДВ
Номер:
768406ac1a3a4fd292726fdc0c047516
Ідентифікатор договору:
UA-2025-07-01-010741-a-c1
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
26345736
-
Контактна особа:
Цикалевич Микола Миколайович +380442000503 sadkotender@gmail.com
-
Адреса:
03151, Україна, м. Київ, Солом'янський район, вул.Святослава Хороброго, будинок 11-А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЯГУАР»
×
-
Код ЄДРПОУ:
31571594
-
Адреса:
01013, Україна, м. Київ, Київ, вул. Покільська, 4-А
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
17К-25
Дата підписання:
30.06.2025 16:12
Період дії договору:
30.06.2025 00:00 - 31.07.2026 23:59
Сума договору:
8 666 898.40 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Семашка, 4 в смт. Бородянка Бучанського району Київської області (додаткові роботи) (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Кількість
1 робота
Період постачання
до 31.07.2026
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
c4b7eeac033b419a9639a5de9aa3b9e5
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Відповідно пп. 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), враховуючи п. 2.7, п. 18.1 п. 18.3 Договору, Сторони домовились продовжити стоки дії Договору та викласти п. 19.1 Договору у такій редакції:
«19.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності після підписання Сторонами та діє до «31» липня 2026 року, а у частині виконання зобов’язань Сторін – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором».
2. Відповідно до п. 11.4 та п.18.1 Договору, Сторони погодились викласти в новій редакції Додаток № 3 до Договору – Календарний план фінансування.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
10.07.2025 11:22
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
897bbed81bdf4892aedd1b33e359bc35
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Відповідно до Наказу від 26.03.2025 № Н-142/09-02 Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України та п. 18.1. Договору Сторони погодились змінити пункт 12.7 Договору та викласти його в такій редакції:
«12.7. Попередня оплата, що не перевищує 30 відсотків вартості робіт, виходячи з лімітів, здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетний рахунок, відкритий в органах Державної казначейської служби України Виконавцем, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з такого рахунку для цілей визначених даним Договором. При цьому періодичність перерахування попередньої оплати може бути не частіше один раз на місяць при відсутності непогашеної дебіторської заборгованості у Виконавця. Використана попередня оплата погашається на підставі "Актів приймання виконаних будівельних робіт" (форма № КБ-2в), підписаних уповноваженими представниками сторін не пізніше шести місяців.
Виконавець зобов’язується повернути невикористану суму попередньої оплати на рахунок Замовника».
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
11.07.2025 13:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
d1837b0049fd42fa99267be07bb9f078
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Відповідно до п. 18.1. Договору Сторони погодились доповнити Договір Розділом 16.2. «ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ» виклавши його в такій редакції:
«16-2. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ
16-2.1. Виконання зобов’язань за договором забезпечується банківською гарантією, в сумі 433 344,92 грн (Чотириста тридцять три тисячі триста сорок чотири гривні 92 копійки) без ПДВ, що становить 5% вартості Договору про закупівлю".
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
14.07.2025 10:18
Статус:
Опубліковано