• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

«Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Семашка, 4 в смт. Бородянка Бучанського району Київської області (додаткові роботи) (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

8 666 898.40 UAH без ПДВ
Номер: 768406ac1a3a4fd292726fdc0c047516
Ідентифікатор договору: UA-2025-07-01-010741-a-c1
Замовник: СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЯГУАР»
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 17К-25
Дата підписання: 30.06.2025 16:12
Період дії договору: 30.06.2025 00:00 - 31.07.2026 23:59
Сума договору: 8 666 898.40 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Семашка, 4 в смт. Бородянка Бучанського району Київської області (додаткові роботи) (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 робота
Період постачання до 31.07.2026
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: c4b7eeac033b419a9639a5de9aa3b9e5
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Відповідно пп. 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), враховуючи п. 2.7, п. 18.1 п. 18.3 Договору, Сторони домовились продовжити стоки дії Договору та викласти п. 19.1 Договору у такій редакції: «19.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності після підписання Сторонами та діє до «31» липня 2026 року, а у частині виконання зобов’язань Сторін – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором». 2. Відповідно до п. 11.4 та п.18.1 Договору, Сторони погодились викласти в новій редакції Додаток № 3 до Договору – Календарний план фінансування.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 10.07.2025 11:22
    Статус:
    Опубліковано
DOC
ДУ № 1 Продовження 2026, Календ план фінанс..DOC
pdf
ДУ № 1 від 10.07.2025.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 897bbed81bdf4892aedd1b33e359bc35
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Відповідно до Наказу від 26.03.2025 № Н-142/09-02 Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України та п. 18.1. Договору Сторони погодились змінити пункт 12.7 Договору та викласти його в такій редакції: «12.7. Попередня оплата, що не перевищує 30 відсотків вартості робіт, виходячи з лімітів, здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетний рахунок, відкритий в органах Державної казначейської служби України Виконавцем, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з такого рахунку для цілей визначених даним Договором. При цьому періодичність перерахування попередньої оплати може бути не частіше один раз на місяць при відсутності непогашеної дебіторської заборгованості у Виконавця. Використана попередня оплата погашається на підставі "Актів приймання виконаних будівельних робіт" (форма № КБ-2в), підписаних уповноваженими представниками сторін не пізніше шести місяців. Виконавець зобов’язується повернути невикористану суму попередньої оплати на рахунок Замовника».
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 11.07.2025 13:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ № 2 від 11.07.2025.pdf
DOC
ДУ № 2 Попередня оплата 6 міс..DOC
p7s
sign.p7s
    Номер: d1837b0049fd42fa99267be07bb9f078
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Відповідно до п. 18.1. Договору Сторони погодились доповнити Договір Розділом 16.2. «ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ» виклавши його в такій редакції: «16-2. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ 16-2.1. Виконання зобов’язань за договором забезпечується банківською гарантією, в сумі 433 344,92 грн (Чотириста тридцять три тисячі триста сорок чотири гривні 92 копійки) без ПДВ, що становить 5% вартості Договору про закупівлю".
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 14.07.2025 10:18
    Статус:
    Опубліковано
DOC
ДУ № 3 Зміна умов договору.DOC
pdf
ДУ № 3 від 14.07.2025.pdf
p7s
sign.p7s