• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Виготовлення проєктно-кошторисної документації на об’єкт: «Капітальний ремонт частин даху лікувального корпусу та гаражів КНП ЛОР «Львівський регіональний фтизіопульмонологічний клінічний лікувально-діагностичний центр» за адресою: Львівська обл., Львівський р-н, с.Виннички, вул.Медична,2 (Коригування)»,

16 020.00 UAH без ПДВ
Номер: 8c759a6de82a4048867edce6c12fbf4c
Ідентифікатор договору: UA-2025-07-01-007525-a-c1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради «Львівський регіональний фтизіопульмонологічний клінічний лікувально-діагностичний центр»
Постачальник: ФОП Бик А.В.
Класифікатор ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектуванняАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Виготовлення проєктно-кошторисної документації на об’єкт: «Капітальний ремонт частин даху лікувального корпусу та гаражів КНП ЛОР «Львівський регіональний фтизіопульмонологічний клінічний лікувально-діагностичний центр» за адресою: Львівська обл., Львівський р-н, с.Виннички, вул.Медична,2 (Коригування)»,: 16 020.00000 UAH без ПДВ
Номер договору: 13
Дата підписання: 27.06.2025 16:00
Період дії договору: 27.06.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 16 020.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Виготовлення проєктно-кошторисної документації на об’єкт: «Капітальний ремонт частин даху лікувального корпусу та гаражів КНП ЛОР «Львівський регіональний фтизіопульмонологічний клінічний лікувально-діагностичний центр» за адресою: Львівська обл., Львівський р-н, с.Виннички, вул.Медична,2 (Коригування)»,
Код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування
Кількість 1 робота
Період постачання до 31.08.2025
Місце постачання 81150, Україна, Львівська область, Львівський район, село Виннички, вулиця Медична, будинок 2 На карті

Внесені зміни

    Номер: 5b1ef881e88044fdb1017ca7f9f0d849
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони, керуючись пунктом 8.1. та п.п. 3 п. 8.2. (3. продовження строку дії Договору та строку надання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної цим Договором) Договору №13 від 27.06.2025 р. та беручи до уваги лист №25/07 від 25 липня 2025р. від ФОП Бик Андрій Володимирович, Сторони дійшли спільної згоди внести зміни в п.3.2. та викласти його в наступній редакції: «п.3.2. Виконавець зобов'язується не пізніше 60 (шістдесяти) календарних днів після підписання даного Договору, передати Замовникові результати виконаних робіт (документацію), скласти й зі свого боку підписати Акт прийому-передачі виконаних робіт». Сторони дійшли згоди викласти Додаток №4 «Графік виконання робіт» Договору №13 від 27.06.2025 року в новій редакції. Усі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.07.2025 17:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода №1 строк.pdf
p7s
sign.p7s