• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Капітальний ремонт із заміною лікарняного ліфта реєстраційний No 234, що знаходиться в головному корпусі Комунального підприємства «Кролевецька лікарня» Кролевецької міської ради за адресою Бульвар Шевченка, 57 в м. Кролевець Конотопського району Сумської області. Коригування (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

2 409 571.03 UAH з ПДВ
Номер: 277606e0380a4204b8add775687d7007
Ідентифікатор договору: UA-2025-06-30-009555-a-a1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРОЛЕВЕЦЬКА ЛІКАРНЯ" КРОЛЕВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОБЛСУМИЛІФТ"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 341/25
Дата підписання: 30.06.2025 10:00
Період дії договору: 30.06.2025 00:00 - 30.09.2025 00:00
Початкова сума договору: 2 414 914.34 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 402 485.72 UAH)
Сума договору: 2 409 571.03 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 401 595.17 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт із заміною лікарняного ліфта реєстраційний No 234, що знаходиться в головному корпусі Комунального підприємства «Кролевецька лікарня» Кролевецької міської ради за адресою Бульвар Шевченка, 57 в м. Кролевець Конотопського району Сумської області. Коригування (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 робота
Період постачання до 30.11.2025
Місце постачання 41300, Україна, Сумська область, місто Кролевець, бульвар Шевченка, 57 На карті

Внесені зміни

    Номер: dbae6e29f4c844e48844a8ada3d61ff5
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 01.07.2025 08:57
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ду 1 ліфт.pdf
rtf
7_ДЦ_ЛК2_02-01-02.rtf
rtf
7_ДЦ_ЛК1_02-01-03.rtf
rtf
7_ДЦ_ПВРЛК_02-01-04.rtf
pdf
договірна ціна.pdf
pdf
підсумкова.pdf
pdf
локальний кошторис.pdf
rtf
7_ДЦ_ЛК1_02-01-04.rtf
rtf
7_ДЦ_ПВРЛК_02-01-01.rtf
pdf
інформація про ціни.pdf
rtf
7_ДЦ_ЛК1_02-01-01.rtf
pdf
розрахунок прямих і загальновиробничих витрат.pdf
docx
Інформація як в ДУ 1.docx
rtf
7_ДЦ_ВОБ.rtf
pdf
пояснювальна записка.pdf
docx
Додаток доДУ Інформація про ресурси.docx
pdf
план фінансування.pdf
rtf
7_ДЦ_ДЦ.rtf
rtf
7_ДЦ_ПВРЛК_02-01-03.rtf
docx
План фінансув.docx
p7s
sign.p7s
    Номер: eef717f6de014bc985d3b314bc12386c
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зміна неістотних умов договору
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 07.07.2025 14:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ду3.pdf
pdf
підсумкова.pdf
docx
Додаткова 3 Облсумиліфт.docx
p7s
sign.p7s
    Номер: 620f2afaab944634a8cb1dd054faacdc
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
    Номер додаткової угоди: 4
    Дата внесення змін до договору: 30.09.2025 15:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
лист.pdf
docx
Додаткова угода за підпунктом 4 пункту 19.docx
pdf
ду4.pdf
p7s
sign.p7s