• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з прибирання адміністративних приміщень

Послуги з прибирання адміністративних приміщень

41 676.00 UAH без ПДВ
Номер: 9a40b7cd032344a8ba3fc667a822ed15
Ідентифікатор договору: UA-2025-06-30-004952-a-c1
Замовник: Департамент територіального контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Постачальник: ФОП Музичук Марія Олександрівна
Класифікатор ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибиранняАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Послуги з прибирання адміністративних приміщень: 6 946.00000 UAH без ПДВ
Опис: Послуги з прибирання адміністративних приміщень
Номер договору: 40
Дата підписання: 30.06.2025 12:00
Період дії договору: 30.06.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 41 676.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 41 676.00 UAH без ПДВ
Причини розірвання договору: Згідно річного плану закупівель очікувана вартість закупівлі становить суму – 41 676,00 грн. без ПДВ. Вартість наданих послуг за договором становить – 41 676,00 грн. без ПДВ . За даною закупівлею опубліковано договір на суму 41 676,00 грн. без ПДВ. При публікації Закупівлі та договору було припущено механічну помилку у написанні суми - помилково вказано 416 760,00 грн. без ПДВ, замість фактичної суми 41 676,00 грн. без ПДВ.

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з прибирання адміністративних приміщень
Код ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання
Кількість 6 послуга
Період постачання 30.06.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 01024, Україна, Київська область, Київ, вулиця Чикаленка, будинок 34Б В На карті