-
Відкриті торги
-
КЕП
Компресор
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Компресор - 71 шт. - відповідно додатку 1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно додатку 1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2018 року (до 31.12.2018 р.)
4 429 554.00
UAH з ПДВ
Номер:
25d94dd6b0914975839e10853f16aab9
Ідентифікатор договору:
UA-2018-10-18-003278-b-b1
Замовник:
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41022900
-
Контактна особа:
Відділ матеріально технічного забезпечення +38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua
-
Адреса:
01032, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Постачальник:
ТОВ УКР-ЛАК
×
-
Код ЄДРПОУ:
40088892
-
Контактна особа:
Демець Станіслав Васильович +380933153457 ukrluck@i.ua
-
Адреса:
03191, Україна, м. Київ, Київ, вулиця Дмитра Луценка, будинок 10
Класифікатор ДК 021:2015:
42120000-6 Насоси та компресориАналіз за цим CPV
Опис:
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Компресор - 71 шт. - відповідно додатку 1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно додатку 1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2018 року (до 31.12.2018 р.)
Номер договору:
уз/цл-18785/ю
Дата підписання:
28.12.2018 00:00
Період дії договору:
28.12.2018 00:00 - 31.03.2019 00:00
Сума договору:
4 429 554.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 738 259.00 UAH)
Оплачено:
4 429 554.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 738 259.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Компресор
Кількість
71 штуки
Період постачання
до 31.12.2018
Місце постачання
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
a93bff08f65044c5800cc290816fff2b
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
В звязку з технічною промилкою було оприлюднено невірний договір, з метою помилки оприлюднено вірний файл з договором
Номер додаткової угоди:
уз/цл-18785/ю
Дата внесення змін до договору:
28.12.2018 00:00
Статус:
Опубліковано
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
cebf985bcaf9462c81bde4506003678a
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно п. 8 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Сторони прийшли до згоди доповнити Договір № УЗ/ЦЛ-18785/Ю від 28.12.2018р. (далі Договір) специфікацією №2 та змінити п.1.1., п.2.1., п.4.1., п.14.2., п.14.7., Договору, виклавши їх у наступній редакції:
1.1. „ПОСТАЧАЛЬНИК” зобов’язується поставити та передати у власність, а „ЗАМОВНИК” прийняти та оплатити Продукцію, найменування, марка й кількість якої вказується в специфікації №1, №2, що є невід’ємними частинами Договору, на умовах, що викладені у цьому Договорі.
2.1. Якість Продукції, яка поставляється ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, повинна відповідати вимогам державних стандартів, які діють в Україні та нормативно - технічній документації виробника зазначеним в Специфікації №1, №2 до данного Договору.
4.1. Загальна сума даного Договору на момент його підписання складає – Загальна сума даного Договору на момент його підписання складає –
3 691 295,00 грн. (три мільйони шістсот дев’яносто одна тисяча двісті дев’яносто п’ять грн. 00 коп.), крім того ПДВ (20%) – 738 259,00 грн. (сімсот тридцять вісім тисяч двісті п’ятдесят дев’ять грн. 00 копійок), разом з ПДВ (20%) – 4 429 554,00 грн. (чотири мільйони чотириста двадцять дев’ять тисяч п’ятсот п’ятдесят чотири грн. 00 копійок).
13.2. Специфікації №1, №2 до даного Договору є його невід’ємними частинами.
13.7. Строк дії даного Договору встановлюється з моменту його підписання Сторонами до 31.03.2019р. Проте в частині оплати – до повного виконання сторонами зобов’язань та в разі наявності потреби ЗАМОВНИКА, що підтверджено відповідним повідомленням та рознарядкою, направленими на адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА, – до повного виконання.
Номер додаткової угоди:
уз/цл-18785/ю
Дата внесення змін до договору:
29.12.2018 00:00
Статус:
Опубліковано