-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
ДК 021:2015 код 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами. (Технічний нагляд та роботи з виконання окремих функцій Замовника по об'єкту : "ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) покрівлі житлового будинку за адресою: вулиця Чорних Запорожців, 4 у Дніпровському районі міста Києва")
63 785.77
UAH з ПДВ
Номер:
923401020bb443648c754a0b396b7756
Ідентифікатор договору:
UA-2025-06-27-009909-a-a1
Замовник:
Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
×
-
Код ЄДРПОУ:
39606435
-
Контактна особа:
Антонюк Ірина 380445174827 zakupivli-kp@ukr.net
-
Адреса:
02002, Україна, Київська область, Київ, вулиця Челябінська, будинок 9-Г
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЖЕНЕР СЕРВІС ПЛЮС»
×
-
Код ЄДРПОУ:
45653231
-
Адреса:
02002, Україна, м. Київ, вул. Окіпної Раїси, буд 8А
Класифікатор ДК 021:2015:
71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору:
372
Дата підписання:
26.06.2025 00:00
Період дії договору:
26.06.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору:
64 515.04 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 10 752.51 UAH)
Сума договору:
63 785.77 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 10 630.96 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 код 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами. (Технічний нагляд та роботи з виконання окремих функцій Замовника по об'єкту : "ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) покрівлі житлового будинку за адресою: вулиця Чорних Запорожців, 4 у Дніпровському районі міста Києва")
Кількість
1 робота
Період постачання
до 30.10.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
797f417d78c141bf81d294163dfc2e6f
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони, відповідно пп. 4 п. 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель на період дії воєнного стану» уклали цю Додаткову угоду № 1 (далі по тексту - Додаткова угода) до Договору про надання послуг зі здійснення технічного нагляду та окремих функцій Замовника № 372 від «26» червня 2025 року (далі по тексту - Договір), про таке:
1. Викласти Додаток № 2 до Договору у новій редакції.
2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
3. Дана додаткова угода набирає чинності з моменту підписання Сторонами та діє до моменту повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
29.08.2025 00:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
e2ce5ba94a4a4ea3921d5723f8e2204c
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони, відповідно пп. 4 п. 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель на період дії воєнного стану» уклали цю Додаткову угоду № 2 (далі по тексту - Додаткова угода) до Договору про надання послуг зі здійснення технічного нагляду та окремих функцій Замовника № 372 від «26» червня 2025 року (далі по тексту - Договір), про таке: 1. Викласти Додаток № 2 до Договору у новій редакції. 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Дана додаткова угода набирає чинності з моменту підписання Сторонами та діє до моменту повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
14.10.2025 00:00
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
7e18d0bd4f2546cf86f7221d67a64ab9
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони, відповідно до пп. 1 пункту 19 Особливостей, пп. 3.4.3. Договору уклали цю Додаткову угоду №3 (далі по тексту - Додаткова угода) до Договору про надання послуг зі здійснення технічного нагляду та окремих функцій Замовника № 372 від 26 червня 2025 року (далі по тексту - Договір), про таке:
1. Сторони домовились зменшити загальну вартість Договору на 729, 27 грн. (Сімсот двадцять дев'ять гривень 27 копійок) відповідно до фактично виконаних робіт та пункт 2.1. Договору № 372 від 26 червня 2025 р. викласти в наступній редакції: «2.1. Ціна цього договору становить 63 785, 77 грн. (Шістдесят три тисячі сімсот вісімдесят п'ять гривень 77 копійок), в тому числі ПДВ - 20 % - 10 630, 96 грн. (Десять тисяч шістсот тридцять гривень 96 копійок).».
2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
15.10.2025 00:00
Статус:
Опубліковано