• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015 код 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами. (Технічний нагляд та роботи з виконання окремих функцій Замовника по об'єкту : "ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) покрівлі житлового будинку за адресою: вулиця Сулеймана Стальського, 16 у Дніпровському районі міста Києва")

48 964.60 UAH з ПДВ
Номер: a33311b72aba4705b253982ad4457dc9
Ідентифікатор договору: UA-2025-06-27-009759-a-b1
Замовник: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЖЕНЕР СЕРВІС ПЛЮС»
Класифікатор ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 369
Дата підписання: 26.06.2025 00:00
Період дії договору: 26.06.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору: 49 223.05 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 8 203.84 UAH)
Сума договору: 48 964.60 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 8 160.77 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 код 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами. (Технічний нагляд та роботи з виконання окремих функцій Замовника по об'єкту : "ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) покрівлі житлового будинку за адресою: вулиця Сулеймана Стальського, 16 у Дніпровському районі міста Києва")
Код ДК 021:2015: 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами
Кількість 1 робота
Період постачання до 30.09.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: b22412836c4e4939ad912ee95c399be0
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Викласти в новій редакції Додаток № 1 до Договору - Протокол узгодження договірної ціни
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 04.07.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №1 до Договору №369.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: dd1b3729ba3443418d1f167fa1cc7bb0
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони, відповідно пп. 4 п. 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель на період дії воєнного стану» уклали цю Додаткову угоду № 2 (далі по тексту - Додаткова угода) до Договору про надання послуг зі здійснення технічного нагляду та окремих функцій Замовника № 369 від «26» червня 2025 року (далі по тексту - Договір), про таке: Викласти Додаток № 2 до Договору у новій редакції.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 09.09.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №2 до Договору №369.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: dd13759112d7467ca88d1e8fa8c6449f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони, відповідно до пп. 1 пункту 19 Особливостей, пп. 3.4.3. Договору уклали цю Додаткову угоду № 3 (далі по тексту - Додаткова угода) до Договору про надання послуг зі здійснення технічного нагляду та окремих функцій Замовника № 369 від 26 червня 2025 року (далі по тексту - Договір), про таке: 1. Сторони домовились зменшити загальну вартість Договору на 258,45 грн. (Двісті п'ятдесят вісім гривень 45 копійок) відповідно до фактично виконаних робіт та пункт 2.1. Договору № 369 від 26 червня 2025 р. викласти в наступній редакції: «2.1. Ціна цього договору становить 48 964,60 грн. (Сорок вісім тисяч дев'ятсот шістдесят чотири гривні 60 копійок)в тому числі ПДВ 20% - 8 160,77 грн. (Вісім тисяч сто шістдесят гривень 77 копійок)».
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 15.09.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №3 до Договору №369.pdf
p7s
sign.p7s