• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015 код 71240000-2 "Архітектурні, інженерні та планувальні послуги" (Авторський нагляд по об'єкту: "Капітальний ремонт частини приміщень споруди цивільного захисту (ПРУ) Зарічненського ліцею, що розташований за адресою: Миколаївська область, Миколаївський район, село Зарічне, вулиця Шкільна, 1А-ЗС" за ДК 021:2015 код 71247000-1 "Нагляд за будівельними роботами")

8 900.00 UAH без ПДВ
Номер: 3b88c48521894eb5bc3ffaa1a03e9ad9
Ідентифікатор договору: UA-2025-06-27-003184-a-a1
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ РАДСАДІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: Фізична особа-підприємець МАКОВЕЦЬКА НАДІЯ ІВАНІВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 41
Дата підписання: 27.06.2025 11:15
Період дії договору: 28.05.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 8 900.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Авторський нагляд по об'єкту: "Капітальний ремонт частини приміщень споруди цивільного захисту (ПРУ) Зарічненського ліцею, що розташований за адресою: Миколаївська область, Миколаївський район, село Зарічне, вулиця Шкільна, 1А-ЗС"
Код ДК 021:2015: 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами
Кількість 1 робота
Період постачання до 31.08.2025
Місце постачання 57164, Україна, Миколаївська область, село Зарічне, вулиця Шкільна, 1А-ЗС На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Відділ ОКМСТ Радсадівської с/р
ФОП Маковецька Н.I.
Сума 8900.00 UAH
Статус
Оплачений
29.08.2025 10:19
Док-ти 0

Внесені зміни

    Номер: d8cc753232444c3ea8b8204c1906787a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони цією Додатковою угодою №1 від 21 липня 2025 року вирішили внести зміни до Договору №41 від 27 червня 2025 року (продовження строку виконання робіт до 31 серпня 2025 року).
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 21.07.2025 12:29
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №1 до Дог №41 від 27_06_25 АВТ_НАГ.pdf
p7s
sign.p7s