• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП

Код за ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стілець офісний кольору синій електрик - 118 шт.)

114 936.72 UAH з ПДВ
Номер: cd47f85932a6465d89fb5d3e3bcc92f5
Ідентифікатор договору: UA-2025-06-23-002386-a-b1
Замовник: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВ "Епіцентр К"
Класифікатор ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до нихАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Стілець офісний AMF Мастер хром А-1 (117229): 811.70000 UAH з ПДВ
Номер договору: 1058
Дата підписання: 30.06.2025 15:00
Період дії договору: 30.06.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 114 936.72 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 19 156.12 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стілець офісний AMF Мастер хром А-1 (117229)
Код ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Кількість 118 штука
Період постачання до 15.09.2025
Місце постачання 25022, Україна, Кіровоградська область, м.Кропивницький, Заклади управління освіти Кропивницької міської ради На карті

Внесені зміни

    Номер: 85f848b659084123b8d7f97f91428265
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 31.07.2025 14:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №1 до договору №1058 від 30.06.2025 року.pdf
p7s
sign.p7s