-
Запит (ціни) пропозицій
-
КЕП
Код за ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стілець офісний кольору синій електрик - 118 шт.)
114 936.72
UAH з ПДВ
Номер:
cd47f85932a6465d89fb5d3e3bcc92f5
Ідентифікатор договору:
UA-2025-06-23-002386-a-b1
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
05403286
-
Контактна особа:
Ірина Осіпова +380522358349 irynaosipov@ukr.net
-
Адреса:
25022, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ТОВ "Епіцентр К"
×
-
Код ЄДРПОУ:
32490244
-
Адреса:
04128, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ БЕРКОВЕЦЬКА, будинок 6-К
Класифікатор ДК 021:2015:
39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до нихАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Стілець офісний AMF Мастер хром А-1 (117229): 811.70000 UAH з ПДВ
Номер договору:
1058
Дата підписання:
30.06.2025 15:00
Період дії договору:
30.06.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору:
114 936.72 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 19 156.12 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стілець офісний AMF Мастер хром А-1 (117229)
Кількість
118 штука
Період постачання
до 15.09.2025
Місце постачання
25022, Україна, Кіровоградська область, м.Кропивницький, Заклади управління освіти Кропивницької міської ради
На карті
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
85f848b659084123b8d7f97f91428265
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
31.07.2025 14:00
Статус:
Опубліковано