• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015 код 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами. (Технічний нагляд та роботи з виконання окремих функцій Замовника по об'єкту : "ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) інженерних мереж (ХВП, ГВП, ЦО, каналізація) житлового будинку за адресою: бульвар Верховної Ради, 10 у Дніпровському районі міста Києва")

24 375.67 UAH з ПДВ
Номер: 8c75f2a3ba4d469eb9e828f8d25fea10
Ідентифікатор договору: UA-2025-06-25-009442-a-b1
Замовник: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЖЕНЕР СЕРВІС ПЛЮС»
Класифікатор ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 352
Дата підписання: 24.06.2025 00:00
Період дії договору: 24.06.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору: 24 473.57 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 4 078.93 UAH)
Сума договору: 24 375.67 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 4 062.61 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 код 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами. (Технічний нагляд та роботи з виконання окремих функцій Замовника по об'єкту : "ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) інженерних мереж (ХВП, ГВП, ЦО, каналізація) житлового будинку за адресою: бульвар Верховної Ради, 10 у Дніпровському районі міста Києва")
Код ДК 021:2015: 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами
Кількість 1 робота
Період постачання до 30.09.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 93a010a63d5e45a0b5fb4d7e31dbe9d5
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони, відповідно пп. 4 п. 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель на період дії воєнного стану» уклали цю Додаткову угоду № 1 (далі по тексту - Додаткова угода) до Договору про надання послуг зі здійснення технічного нагляду та окремих функцій Замовника № 352 від «24» червня 2025 року (далі по тексту - Договір), про таке: 1. Викласти Додаток № 2 до Договору у новій редакції. 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Дана додаткова угода набирає чинності з моменту підписання Сторонами та діє до моменту повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. 4. Дана додаткова угода укладається у двох примірниках та є невід’ємною частиною Договору. 5. Адреси, реквізити та підписи Сторін
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 29.08.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №1 до Договору № 352.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 62d631dca4254e189a6e070507470d93
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони, відповідно до пп. 1 пункту 19 Особливостей, пп. 3.4.3. Договору уклали цю Додаткову угоду №2 (далі по тексту - Додаткова угода) до Договору про надання послуг зі здійснення технічного нагляду та окремих функцій Замовника № 352 від 24 червня 2025 року (далі по тексту - Договір), про таке: Сторони домовились зменшити загальну вартість Договору на 97, 90 грн. (Дев'яносто сім гривень 90 копійок) відповідно до фактично виконаних робіт та пункт 2.1. Договору № 352 від 24 червня 2025 р. викласти в наступній редакції: «2.1. Ціна цього договору становить 24 375, 67 грн. (Двадцять чотири тисячі триста сімдесят п'ять гривень 67 копійок), в тому числі ПДВ - 20 % - 4 062, 61 гри. (Чотири тисячі шістдесят дві гривні 61 копійка).».
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 23.09.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №2 до Договору № 352.pdf
p7s
sign.p7s