• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

90430000-0 «Послуги з відведення стічних вод» (централізоване водовідведення)

Підписаний обома сторонами договір з істотними умовами: Обсяг: 5 025 куб.м. Термін постачання: 01.04.2025 - 31.12.2025 р. включно. Загальна вартість 114 402,78 грн. з ПДВ за рахунок: коштів місцевого бюджету у сумі 92 092,14 грн. з ПДВ, власних коштів (кошти за комунальні послуги у складі платних медичних послуг) у сумі- 21 499,34 грн. з ПДВ, власних коштів (кошти за комунальні послуги відшкодовані орендарями) у сумі 811,30 грн. з ПДВ.

114 402.78 UAH з ПДВ
Номер: b58711658bb54c9f8e74ff83792fefb3
Ідентифікатор договору: UA-2025-06-25-001161-a-b1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 18" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Постачальник: ПрАТ "АК Київводоканал"
Класифікатор ДК 021:2015: 90430000-0 Послуги з відведення стічних водАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: 90430000-0 «Послуги з відведення стічних вод» (централізоване водовідведення): 18.97227 UAH з ПДВ
Опис: Підписаний обома сторонами договір з істотними умовами: Обсяг: 5 025 куб.м. Термін постачання: 01.04.2025 - 31.12.2025 р. включно. Загальна вартість 114 402,78 грн. з ПДВ за рахунок: коштів місцевого бюджету у сумі 92 092,14 грн. з ПДВ, власних коштів (кошти за комунальні послуги у складі платних медичних послуг) у сумі- 21 499,34 грн. з ПДВ, власних коштів (кошти за комунальні послуги відшкодовані орендарями) у сумі 811,30 грн. з ПДВ.
Номер договору: 29475/1-5-10-ДК
Дата підписання: 24.06.2025 15:00
Період дії договору: 01.04.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 114 402.78 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 19 067.13 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
90430000-0 «Послуги з відведення стічних вод» (централізоване водовідведення)
Код ДК 021:2015: 90430000-0 Послуги з відведення стічних вод
Кількість 5025 метр кубічний
Період постачання 01.04.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Терещенківська, 23-25/10 та вул. Володимирська, 43 На карті

Внесені зміни

    Номер: f96eeb382ab24bc9b375695f06748932
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. У зв`язку зі зміною джерела оплати, сторони домовилися внести зміни до договору без зміни обсягів та орієнтовної ціни договору, а саме у додаток №2А «Помісячне узгодження орієнтовної (очікуваної) вартості закупівлі послуг з централізованого водовідведення» в частині розподілу коштів на фонди (загальний, спеціальний та інші) та орієнтовної вартості ціни договору у наступній редакції: «Орієнтовна (очікувана) вартість послуг з централізованого водовідведення складається з: вартості послуг з централізованого водовідведення з урахуванням ПДВ у розмірі 106 482,60 грн. (Сто шість тисяч чотириста вісімдесят дві гривні 60 коп.); розміру плати за абонентське обслуговування з урахуванням ПДВ за період надання послуг за період надання послуг у розмірі, визначеному виконавцем, але не вище граничного розміру, визначеного Кабінетом Міністрів України 1 159,38 грн. (Одна тисяча сто п’ятдесят дев’ять гривень 38 коп.); вартості послуг стічних вод, що потрапляють у систему централізованого водовідведення учасника (виконавця) у період дощів та сніготанення через люки каналізаційних колодязів та приймачі дощової каналізації з території замовника (споживача) з урахуванням ПДВ у розмірі 6 760,80 грн. (Шість тисяч сімсот шістдесят гривень 80 коп.). Усього орієнтовна (очікувана) вартість послуг з централізованого водовідведення з урахуванням ПДВ становить 114 402,78 грн. (Сто чотирнадцять тисяч чотириста дві гривні 78 коп.), з них: Загальний фонд – 92 092,14 грн. в тому числі ПДВ 15 348,69 грн. Спеціальний фонд - __________грн. в тому числі ПДВ_____ грн. Інший (власні надходження (орендарі)) – 21 499,34 грн. в тому числі ПДВ 3 583,22 грн. Інший (власні надходження (платні послуги)) – 811,30 грн. в тому числі ПДВ 135,21 грн.»
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 26.06.2025 12:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ1 дог 29475-1-5-10-ДК від 26.06.25 Стоки.pdf
p7s
sign.p7s