• Спрощена закупівля
  • КЕП

Роботи з капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення дворової території ДНЗ №14 «Кристалик» (вул. Марійки Підгірянки, 21) в м. Івано-Франківську

128 000.00 UAH з ПДВ
Номер: a0c70cc881d54e9cad0d7f9fadeea455
Ідентифікатор договору: UA-2018-12-10-002496-c-b1
Замовник: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МІСЬКВИКОНКОМУ.
Постачальник: ПП Інтеренергоінвест
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 105-18
Дата підписання: 27.12.2018 11:00
Період дії договору: до 31.12.2020 00:00
Сума договору: 128 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 21 333.33 UAH)
Оплачено: 114 868.63 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 19 144.77 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Роботи з капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення дворової території ДНЗ №14 «Кристалик» (вул. Марійки Підгірянки, 21) в м. Івано-Франківську
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.12.2018
Місце постачання 76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Марійки Підгірянки, 21 На карті

Внесені зміни

    Номер: 79ccc08cf725430fa254d1a24d5b3983
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження терміну дії договору
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 05.02.2020 09:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ2 105-18.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: d971474bfe574ba8926d869daf36a53a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Вартість робіт (договірна ціна), що доручені для виконання Генеральним підрядником, згідно з п.2.2. Договору №105-18 від 27.12.2018 р., встановлюється динамічною та становить 128 000 гривень 00 коп., в т.ч. ПДВ 20% - 21 333, 33 грн, в тому числі на 2023 рік – 114 868 гривень 63 коп., в т.ч. ПДВ 20% - 19 144, 77 грн.
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 20.04.2023 09:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 3 до договору 105-18 від 27.12.2018.pdf
p7s
sign.p7s