-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
ДК 021:2015 код 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами. (Технічний нагляд та роботи з виконання окремих функцій Замовника по об'єкту : "ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) покрівлі житлового будинку за адресою: проспект Воскресенський, 24 у Дніпровському районі міста Києва")
49 255.06
UAH з ПДВ
Номер:
eaca685ad6064f03bdc7ec85a601d70e
Ідентифікатор договору:
UA-2025-06-23-005385-a-b1
Замовник:
Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
×
-
Код ЄДРПОУ:
39606435
-
Контактна особа:
Антонюк Ірина 380445174827 zakupivli-kp@ukr.net
-
Адреса:
02002, Україна, Київська область, Київ, вулиця Челябінська, будинок 9-Г
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЖЕНЕР СЕРВІС ПЛЮС»
×
-
Код ЄДРПОУ:
45653231
-
Адреса:
02002, Україна, м. Київ, вул. Окіпної Раїси, буд 8А
Класифікатор ДК 021:2015:
71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору:
336
Дата підписання:
20.06.2025 00:00
Період дії договору:
20.06.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору:
49 255.16 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 8 208.19 UAH)
Сума договору:
49 255.06 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 8 209.18 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 код 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами. (Технічний нагляд та роботи з виконання окремих функцій Замовника по об'єкту : "ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) покрівлі житлового будинку за адресою: проспект Воскресенський, 24 у Дніпровському районі міста Києва")
Кількість
1 робота
Період постачання
до 30.11.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
af221ac4b3e54269aa65265ce3984a9f
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони, відповідно пп. 4 п. 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель на період дії воєнного стану» уклали цю Додаткову угоду № 1 (далі по тексту - Додаткова угода) до Договору про надання послуг зі здійснення технічного нагляду та окремих функцій Замовника № 336 від «20» червня 2025 року (далі по тексту - Договір), про таке:
1. Викласти Додаток № 2 до Договору у новій редакції.
2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
3. Дана додаткова угода набирає чинності з моменту підписання Сторонами та діє до моменту повного виконання Сторонами своїх зобов’язань
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
29.08.2025 00:00
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
593a28213df24c5fbb75216dc77504c6
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
відповідно до ни. 1 пункту 19 Особливостей, пп. 3.4.3. Договору уклали цю Додаткову угоду № 2 (далі по тексту - Додаткова угода) до Договору про надання послуг зі здійснення технічного нагляду та окремих функцій Замовника № 336 від 20 червня 2025 року (далі по тексту - Договір), про таке:
1. Сторони домовились зменшити загальну вартість Договору на 0,10 гри. (10 копійок) відповідно до фактично виконаних робіт та пункт 2.1. Договору № 336 від 20 червня 2025 р. викласти в наступній редакції: «2.1. Ціна цього договору становить 49 255, 06 гри. (Сорок дев’ять тисяч двісті п'ятдесят п’ять гривень 06 копійок), у т.ч. ПДВ (20%): 8 209, 18 гри. (Вісім тисяч двісті дев’ять гривень 18 копійок).».
2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
30.10.2025 00:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
510d8a22becf409a8f83f33879534ab7
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони, відповідно пп. 4 п. 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель на період дії воєнного стану» уклали цю Додаткову угоду № 3 (далі по тексту - Додаткова угода) до Договору про надання послуг зі здійснення технічного нагляду та окремих функцій Замовника № 336 від «20» червня 2025 року (далі по тексту - Договір), про таке: 1. Викласти Додаток № 2 до Договору у новій редакції. 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Дана додаткова угода набирає чинності з моменту підписання Сторонами та діє до моменту повного виконання Сторонами своїх зобов’язань
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
06.11.2025 00:00
Статус:
Опубліковано