• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) інженерних мереж (ХВП, ГВП, ЦО, каналізація) житлового будинку за адресою: бульвар Верховної Ради, 10 у Дніпровському районі міста Києва

1 082 566.82 UAH з ПДВ
Номер: 7550456c1a3f48819e13c04f6802f054
Ідентифікатор договору: UA-2025-06-20-000593-a-b1
Замовник: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
Постачальник: ТОВ "БЛЕНД ГРУП"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 333
Дата підписання: 19.06.2025 00:00
Період дії договору: 19.06.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору: 1 086 822.64 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 181 137.11 UAH)
Сума договору: 1 082 566.82 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 180 427.80 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) інженерних мереж (ХВП, ГВП, ЦО, каналізація) житлового будинку за адресою: бульвар Верховної Ради, 10 у Дніпровському районі міста Києва
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 робота
Період постачання до 30.09.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 2f061c3f76674a82bed13fb72eacf9e8
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: керуючись Цивільним та Господарськими кодексами України, Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) та відповідно до підпункту 15.3.3. пункту 15.3 Розділу 15 уклали між собою Додаткову угоду № 1 до Договору підряду № 333 від 19 червня 2025 року (далі - Договір) про наступне: 1. Сторони погодилися викласти в новій редакції пункт 2.3. Розділу 2 Договору, а саме: Роботи за даним Договором мають бути виконані до « 30 » вересня 2025 року. Датою закінчення робіт вважається дата їх прийняття Замовником за актом. Підрядник може достроково завершити виконання робіт і здати їх Замовнику. 2. Викласти в новій редакції підпункт 4.4.30 пункту 4.4. Розділу 4 Договору, а саме: Надати Замовнику акт приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в), який перевірений та підписаний спеціалізованою організацією (консультаційна, проектна, інжинірингова, тощо) або власною службою технічного нагляду Замовника, а також виконавчу документацію до закінчення строку виконання робіт, зазначеного у п. 2.3, але не пізніше 30 жовтня 2025 року. 3. Викласти в новій редакції від 29.08.2025 року наступні додатки до Договору пункту 17.3. Розділу 17.: - Додаток 4 Графік виконання робіт.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 29.08.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №1 до Договору №333.pdf
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s
    Номер: 73744dd5bef14db283561431133b0afe
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: керуючись Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) та відповідно до підпункту 15.3.4. пункту 15.3 Розділу 15 Договору підряду № 333 від “19 ” червня 2025 року у зв’язку з погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг уклали між собою Додаткову угоду № 2 до Договору підряду № 333 від “19 ” червня 2025 року (далі – Договір) про наступне: 1. Сторони погодилися викласти в новій редакції абзац 1 пункту 3.1. Договору, а саме: Ціна Договору (загальна вартість робіт за Договором) визначена Договірною ціною на роботи (Додаток 2), яка є невід’ємною частиною Договору, та складає 1 082 566, 82 грн (один мільйон вісімдесят дві тисячі п’ятсот шістесят шість грн 82 коп), у тому числі податок на додану вартість (20%) – 180 427,80 грн (сто вісімдесят тисяч чотириста двадцять сім грн 80 коп) 2. Викласти в новій редакції від 22 вересня 2025 року наступні додатки до Договору пункту 17.3. Розділу 17.: ‒ Додаток 1 Зведений кошторисний розрахунок. ‒ Додаток 2 Договірна ціна з пояснювальною запискою, розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва. ‒ Додаток 6 Локальний кошторис.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 22.09.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
rar
ДУ № 2 В Ради 10 мережі.rar
pdf
Додаткова угода №2 від 22.09.2025 до Договору №333.pdf
p7s
sign.p7s