• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари (Музей)

2 998.80 UAH з ПДВ
Номер: 4575b54bfa6644869df0f2082b34ef6e
Ідентифікатор договору: UA-2025-06-19-009096-a-a1
Замовник: УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВ "СВІКОМ"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 3961
Дата підписання: 18.06.2025 00:00
Період дії договору: 18.06.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 2 998.80 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 499.80 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 145 штука
Період постачання до 30.06.2025
Місце постачання 53200, Україна, Дніпропетровська область, Нікополь, Електрометалургів 46а На карті
Файл для документів А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 6 пачка
Період постачання до 30.06.2025
Місце постачання 53200, Україна, Дніпропетровська область, Нікополь, Електрометалургів 46а На карті
Папір А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 пачка
Період постачання до 30.06.2025
Місце постачання 53200, Україна, Дніпропетровська область, Нікополь, Електрометалургів 46а На карті
Подорожній лист легк/авт А5
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3 блок
Період постачання до 30.06.2025
Місце постачання 53200, Україна, Дніпропетровська область, Нікополь, Електрометалургів 46а На карті