• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП

ДК 021:2015 - 33690000-3 Лікарські засоби різні (Набір контрольних матеріалів для зовнішнього сервісу із забезпечення якості)

959 952.00 UAH з ПДВ
Номер: 2f87cb4c88314b198d67ae727884cce8
Ідентифікатор договору: UA-2025-06-16-012472-a-a1
Замовник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Постачальник: ТОВ "ЮВІС"
Класифікатор ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукціяАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Набір контрольних матеріалів для зов. сервісу з забезпечення якості (ЗСЗЯ) Програма з ВІЛ / Гепатитів,12x2мл (Зовнішній сервіс з забезпечення якості, 12000815): 16 540.00000 UAH з ПДВ
Набір контрольних матеріалів для зовн.сервісу з забезпечення якості (ЗСЗЯ) Програма із Сифілісу 12x1,5мл(Зовнішній сервіс з забезпечення якості (ЗСЗЯ),12000833): 6 600.00000 UAH з ПДВ
Номер договору: 09/97-06/2025
Дата підписання: 24.06.2025 14:30
Період дії договору: 24.06.2025 00:00 - 31.05.2026 00:00
Початкова сума договору: 799 960.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)
Сума договору: 959 952.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 159 992.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Набір контрольних матеріалів для зов. сервісу з забезпечення якості (ЗСЗЯ) Програма з ВІЛ / Гепатитів,12x2мл (Зовнішній сервіс з забезпечення якості, 12000815)
Код ДК 021:2015: 33696000-5 Реактиви та контрастні речовини
Кількість 34 штука
Період постачання до 30.04.2026
Місце постачання
Набір контрольних матеріалів для зовн.сервісу з забезпечення якості (ЗСЗЯ) Програма із Сифілісу 12x1,5мл(Зовнішній сервіс з забезпечення якості (ЗСЗЯ),12000833)
Код ДК 021:2015: 33696000-5 Реактиви та контрастні речовини
Кількість 36 штука
Період постачання до 30.04.2026
Місце постачання

Внесені зміни

    Номер: 0f5f6895bf8c45ee8b0004f592ccbf53
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 15.09.2025 10:36
    Статус:
    Опубліковано
zip
Dodatkova uhoda 1 vid 15-09-2025 roku.zip
pdf
Dodatkova uhoda 1 vid 15-09-2025 roku.pdf
p7s
sign.p7s