• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Закупівля канцелярських товарів (папір офісний). За кодом економічної класифікації 2210 ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне».

15 360.00 UAH з ПДВ
Номер: e33985fa8e4a4bbf945fbc570b02432a
Ідентифікатор договору: UA-2025-06-18-002161-a-c1
Замовник: Київська районна адміністрація Одеської міської ради
Постачальник: ТОВ «ТЕХНОЮГ»
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Закупівля канцелярських товарів (папір офісний). За кодом економічної класифікації 2210 ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне».: 153.60000 UAH з ПДВ
Номер договору: 30-2025
Дата підписання: 18.06.2025 10:26
Період дії договору: 18.06.2025 10:26 - 31.12.2025 10:26
Сума договору: 15 360.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 560.00 UAH)
Оплачено: 15 360.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 560.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Закупівля канцелярських товарів (папір офісний). За кодом економічної класифікації 2210 ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне».
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 пачка
Період постачання 18.06.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації