• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП

Столи учнівські; Стільці учнівські (згідно коду ДК 021:2015-39160000-1 Шкільні меблі)

26 256.00 UAH з ПДВ
Номер: e433ac3dc63943bfb7fd7a382f552e34
Ідентифікатор договору: UA-2025-06-12-004402-a-c1
Замовник: Відділ освіти, молоді та спорту Машівської селищної ради
Постачальник: ТОВ "Епіцентр К"
Класифікатор ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Стіл учнівський 2-місний АНШАР ГРУП, групи 4-7 (640-820мм) (32781): 1 363.20000 UAH з ПДВ
Стілець учнівський АНШАР ГРУП, групи 4-7 (380-500мм), (32450): 685.90000 UAH з ПДВ
Номер договору: 186
Дата підписання: 20.06.2025 13:16
Період дії договору: 20.06.2025 00:00 - 31.10.2025 00:00
Сума договору: 26 256.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 4 376.00 UAH)
Оплачено: 26 256.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 4 376.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стіл учнівський 2-місний АНШАР ГРУП, групи 4-7 (640-820мм) (32781)
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 8 штука
Період постачання до 11.08.2025
Місце постачання 39420, Україна, Полтавська область, село Базилівщина, вул. Лесі Українки, буд. 7 На карті
Стілець учнівський АНШАР ГРУП, групи 4-7 (380-500мм), (32450)
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 16 штука
Період постачання до 11.08.2025
Місце постачання 39420, Україна, Полтавська область, село Базилівщина, вул. Лесі Українки, буд. 7 На карті

Внесені зміни

    Номер: 2ac85347a62c4abaa7203e370f44dc90
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони домовилися внести зміни в п. 4.1. Договору, та викласти його в наступній редакції: «4.1. Строк виконання зобов’язань за Договором: Постачальник повинен поставити товари та передати Замовнику протягом 5 календарних днів з дня отримання заявки від Замовника, але в будь-якому випадку до 11.08.2025 а в частині розрахунків – до повного виконання своїх зобов'язань Сторонами. Зобов'язання Постачальника щодо поставки постачання товару(ів) вважаються виконаними у повному обсязі з моменту передачі товару у власність Замовника за адресою, визначеною у заявці Замовника».
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 31.07.2025 09:35
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ду 1 дог 186.pdf
p7s
sign.p7s