• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП

Картопля столова рання (молода), клас перший, ДСТУ 9221

У зв‘язку із зменшенням кількості госпіталізованого дитячого населення, згідно даних медичної статистики, зменшенням потреби в продуктах харчування, наявними невикористаними залишками продукції, згідно договору № 752 від 19.06.2025р. станом на 31.07.2025року, Сторони дійшли згоди продовжити терміни поставки товару та строк закінчення дії договору за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, та внести наступні зміни, відповідно до пп.4 п.11.3.

39 330.00 UAH без ПДВ
Номер: c7b13596fe4e44358222141356454141
Ідентифікатор договору: UA-2025-06-12-002666-a-b1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП Большой
Класифікатор ДК 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопляАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Картопля столова рання (молода), клас перший, ДСТУ 9221, 1 кг: 21.85000 UAH без ПДВ
Опис: У зв‘язку із зменшенням кількості госпіталізованого дитячого населення, згідно даних медичної статистики, зменшенням потреби в продуктах харчування, наявними невикористаними залишками продукції, згідно договору № 752 від 19.06.2025р. станом на 31.07.2025року, Сторони дійшли згоди продовжити терміни поставки товару та строк закінчення дії договору за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, та внести наступні зміни, відповідно до пп.4 п.11.3.
Номер договору: 752
Дата підписання: 19.06.2025 10:37
Період дії договору: 19.06.2025 00:00 - 31.08.2025 00:00
Сума договору: 39 330.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 39 330.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Картопля столова рання (молода), клас перший, ДСТУ 9221, 1 кг
Код ДК 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопля
Кількість 1800 кілограм
Період постачання до 31.08.2025
Місце постачання Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Шевченка, 2 На карті

Внесені зміни

    Номер: 1c2833a6abb74857b1ddf218b16c6ed6
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв‘язку із зменшенням кількості госпіталізованого дитячого населення, згідно даних медичної статистики, зменшенням потреби в продуктах харчування, а саме: картоплі столової ранньої, наявними невикористаними залишками продукції, згідно договору № 752 від 19.06.2025р. станом на 31.07.2025року, Сторони дійшли згоди продовжити терміни поставки товару та строк закінчення дії договору за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, та внести наступні зміни, відповідно до пп.4 п.11.3.: 1) до п.п. 4.5 пункту 4 договору №752 від 19.06.2025 р., виклавши його в наступній редакції: 4.5. Термін поставки Товару: до «31» серпня 2025 р. 2) до п.п. 9.2 пункту 9 договору №752 від 19.06.2025 р., виклавши його в наступній редакції: 9.2. Строк цього Договору починає свій перебіг у момент, визначений у п.9.1. цього Договору, та закінчується 31.08.2025 року, а в частині фінансових зобов’язань – до повного їх виконання Сторонами. Закінчення строку цього Договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії цього Договору.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 31.07.2025 15:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод.уг.№1 до дог.№752.pdf
p7s
sign.p7s