• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне. Придбання канцелярських товарів (Папка реєстратор А-4; Файли Buromax 40vrv; Скотч прозорий 45*100)

3 200.00 UAH з ПДВ
Номер: f4f5916cdbb2427784bfbaf444e9e43f
Ідентифікатор договору: UA-2025-06-16-006440-a-b1
Замовник: Головне управління Держпродспоживслужби в Рівненській області
Постачальник: Підприємство "Рівне-Інвагруп" РООІ СОІУ
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Папка реєстратор А-4 70мм.: 79.16666 UAH з ПДВ
Файли Buromax 40мкм (100 шт/уп): 83.33333 UAH з ПДВ
Скотч 45*100 прозорий: 25.00000 UAH з ПДВ
Номер договору: 152
Дата підписання: 16.06.2025 11:00
Період дії договору: 16.06.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 3 200.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 533.33 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папка реєстратор А-4 70мм.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 33025, Україна, Рівненська область, Рівне, Малорівненська, 91 На карті
Файли Buromax 40мкм (100 шт/уп)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 пачка
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 33025, Україна, Рівненська область, Рівне, Малорівненська, 91 На карті
Скотч 45*100 прозорий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 33025, Україна, Рівненська область, Рівне, Малорівненська, 91 На карті