-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
ДК 021:2015 (CPV) : 09130000-9 Нафта і дистиляти (дизельне паливо, бензин А-95 для військових потреб) (закупівля в період воєнного стану)
1 045 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
c06de6cf463f43d8aa3066c8a63ffc5b
Ідентифікатор договору:
UA-2025-06-13-007180-a-a1
Замовник:
Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
04054346
-
Контактна особа:
Кіщук Макарій Миколайович 380342551890 ten.mvk@gmail.com
-
Адреса:
76608, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ М.ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 21
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
40956872
-
Адреса:
76002, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ УГОРНИЦЬКА, будинок 12, корпус 1, квартира 70
Класифікатор ДК 021:2015:
09130000-9 Нафта і дистилятиАналіз за цим CPV
Номер договору:
51
Дата підписання:
13.06.2025 11:00
Період дії договору:
13.06.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Початкова сума договору:
2 115 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 352 500.00 UAH)
Сума договору:
1 045 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 174 166.67 UAH)
Оплачено:
1 045 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 174 166.67 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Відповідно до підпункту 4 пункту 13 Постанови КМ України “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами). Відповідно до п. 37 Розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями). З огляду на це наразі замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей (далі - Особливостей). Відповідно до п. 10 Особливостей Замовники у тому числі централізовані закупівельні організації здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до п. 3 Розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі Наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. №708 (далі – послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Пункт 13 Особливостей передбачає можливість для замовників придбати товари і послуги (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень та є меншою, ніж 200 тис. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у встановлених випадках. Підпункт 4 пункту 13 Особливостей одним із таких випадків визначає випадок, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Замовник – Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради (04054346). Враховуючи (нагальну потребу у закупівлі) листи - звернення від в/ч 17.01.2025 № 280/01-10/11, 13.06.2025 № 3483/01-10/11, рішення Івано-Франківської міської ради від 15.12.2023 року № 220-39 “Про довгострокову Програму фінансування мобілізаційно – оборонної роботи Івано-Франківської міської ради та підтримки Збройних Сил України, Національної гвардії України, правоохоронних органів, інших, утворених відповідно до законодавства збройних формувань на 2024-2028 роки”. Отже, у Замовника є підстави укласти договір без використання електронної системи закупівель відповідно до Закону та Особливостей.
Кількість
20000 літр
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
e2be1172caac46af8035d8258396a583
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони погодили внести зміни до договору №51 від 13 червня 2025року
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
26.06.2025 10:00
Статус:
Опубліковано