• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з проведення технічного нагляду за об’єктом: «Реконструкція системи електропостачання Холодногірсько-заводської лінії метрополітену в частині підключення газопоршневої установки на тягових підстанціях Т-5 (інв. № Е01030121), Т-3 (інв. № Е01030119) та ЛЕП-6 кВ Холодногірсько-заводської лінії (інв. № Е0314059). Електротехнічна частина і автоматизація (Встановлення КРУ 6кВ на тяговій підстанції Т-5 та прокладання кабельної лінії 6 кВ від Душкомбінату до тягової підстанції Т-5)»

9 550.00 UAH без ПДВ
Номер: 9ce0a0c0eda44b039abfd3a69c074b0f
Ідентифікатор договору: UA-2025-06-12-008979-a-a1
Замовник: КП "Харківський метрополітен"
Постачальник: ФОП Ракич Іван Валерійович
Класифікатор ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робітАналіз за цим CPV
Номер договору: 272-06_Е
Дата підписання: 11.06.2025 00:00
Період дії договору: 17.03.2025 00:00 - 19.09.2025 00:00
Сума договору: 9 550.00 UAH без ПДВ
Причини розірвання договору: За взаємною згодою сторін

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з проведення технічного нагляду за об’єктом: «Реконструкція системи електропостачання Холодногірсько-заводської лінії метрополітену в частині підключення газопоршневої установки на тягових підстанціях Т-5 (інв. № Е01030121), Т-3 (інв. № Е01030119) та ЛЕП-6 кВ Холодногірсько-заводської лінії (інв. № Е0314059). Електротехнічна частина і автоматизація (Встановлення КРУ 6кВ на тяговій підстанції Т-5 та прокладання кабельної лінії 6 кВ від Душкомбінату до тягової підстанції Т-5)»
Код ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Кількість 1 послуга
Період постачання 17.03.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 147459efe0504326a2aa62835d390d4c
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: - Пункт 3.1. Договору змінено та викладено в новій редакції: «3.1. Строк надання послуг з 17 березня 2025 року і по 31 грудня 2025 року.» - Пункт 10.1. Договору змінено та викладено в новій редакції: «10.1. Термін дії Договору встановлюється з дати підписання і по 31.12.2025 року, а в частині розрахунків – до повного їх виконання. Дія цього договору розповсюджується на відносини між сторонами, які виникли з 17.03.2025 р. на підставі частини 3 статті 631 Цивільного кодексу України.»
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 31.07.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
doc
Повідомлення про внесення змін.doc
pdf
Додаткова угода № 1 від 31.07.2025.pdf
p7s
sign.p7s