• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади по вулиці Перемоги в м.Охтирка Сумської області

2 590 248.77 UAH з ПДВ
Номер: 42c9d2953aa8478b8132907ccc696533
Ідентифікатор договору: UA-2025-06-11-007778-a-c1
Замовник: Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Дорспецтехніка"
Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхоньАналіз за цим CPV
Номер договору: 95
Дата підписання: 06.06.2025 00:00
Період дії договору: 06.06.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Початкова сума договору: 2 591 245.60 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)
Сума договору: 2 590 248.77 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 431 708.13 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади по вулиці Перемоги в м.Охтирка Сумської області
Код ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг
Кількість 1 послуга
Період постачання до 30.06.2025
Місце постачання 42700, Україна, Сумська область, м. Охтирка, відповідно до документації На карті

Внесені зміни

    Номер: 986287187cb94db1aa06d1bcbb3d9289
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони домовились внести зміни до Договору від 06.06.2025 р. № 95, а саме: 1.1. Викласти в новій редакції пункт 4.1. Договору: «4.1. Розрахунки за надані послуги здійснюється за рахунок бюджету Охтирської міської територіальної громади на підставі Бюджетного кодексу України за фактом наданих послуг на підставі рахунку, Акту приймання виконаних будівельних робіт (Форма № КБ-2в) (далі – Акт) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (Форма № КБ-3) (далі – Довідка) (після підписання обома Сторонами Акту та Довідки) з відстрочкою платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 1.2. Викласти в новій редакції другий абзац пункту 6.3. Договору: «- забезпечити якісне надання Послуг у строки, встановлені цим договором та відповідно до технічного завдання (Додаток № 1 цього Договору);» 1.3. Викласти в новій редакції РОЗДІЛ 10. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ: «10.1. Договір діє з дати його підписання та до 31 грудня 2025 року, але у всякому випадку до моменту повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. 10.2. Строк дії договору може бути подовжений за взаємною згодою Сторін у випадках, передбачених законодавством.»
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 20.06.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ _ 1 від 20.06.25 до договору _ 95.pdf
    Номер: c7314d857c3e484aa081db10e97bb1c7
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони домовились внести зміни до Договору від 06.06.2025 р. № 95, а саме: 1.1. Викласти в новій редакції пункт 5.6. Договору: «5.6. Термін надання Послуг: до 20.07.2025 року.» 1.2. Внести зміни до Додатку № 1 «Технічне завдання», а саме: замінити слова та цифри «Строк надання послуг: – до 30.06.2025» словами та цифрами - «Строк надання послуг: – до 20.07.2025».
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 30.06.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ _ 2 до договору _ 95.pdf
    Номер: 227a004ced1e4ee3b261576c37e305bd
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Постанова)
    • Складання договірної ціни, уточненої відповідно до затвердженої проектної документації до договору про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони домовились внести зміни до Договору від 06.06.2025 р. № 95, а саме: 1.1. Викласти в новій редакції пункт 3.1 Договору: «3.1. Ціна цього Договору є динамічною та становить 2 590 248 грн. 77 коп. (два мільйони п'ятсот дев'яносто тисяч двісті сорок вісім гривень 77 коп.), в т. ч. ПДВ 431 708 грн. 13 коп. (чотириста тридцять одна тисяча сімсот вісім гривень 13 коп.).». 2. Викласти в новій редакції Додаток № 2 - Договірна ціна до Договору № 95 від 06.06.2025 року. 3. Викласти в новій редакції Додаток № 3 - Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 до Договору № 95 від 06.06.2025 року. 4. Викласти в новій редакції Додаток № 4 - Відомість ресурсів до Договору № 95 від 06.06.2025 року.
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 29.08.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ _ 3 до договору _ 95.pdf
docx
Додатки вул. Перемоги.docx