-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади по вулиці Перемоги в м.Охтирка Сумської області
2 590 248.77
UAH з ПДВ
Номер:
42c9d2953aa8478b8132907ccc696533
Ідентифікатор договору:
UA-2025-06-11-007778-a-c1
Замовник:
Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
40516392
-
Контактна особа:
Скоромна- Каландарбекова Наталія Федорівна +380544625859 skoromnanata3@gmail.com
-
Адреса:
42700, Україна, Сумська область, місто Охтирка, вулиця Чкалова,27-а
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дорспецтехніка"
×
-
Код ЄДРПОУ:
44077685
-
Адреса:
42316, Україна, Сумська область, с.Олексіївка,Хотінська ТГ, вул.Шкільна , буд.36
Класифікатор ДК 021:2015:
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхоньАналіз за цим CPV
Номер договору:
95
Дата підписання:
06.06.2025 00:00
Період дії договору:
06.06.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Початкова сума договору:
2 591 245.60 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)
Сума договору:
2 590 248.77 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 431 708.13 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади по вулиці Перемоги в м.Охтирка Сумської області
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 30.06.2025
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
986287187cb94db1aa06d1bcbb3d9289
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Сторони домовились внести зміни до Договору від 06.06.2025 р. № 95, а саме: 1.1. Викласти в новій редакції пункт 4.1. Договору: «4.1. Розрахунки за надані послуги здійснюється за рахунок бюджету Охтирської міської територіальної громади на підставі Бюджетного кодексу України за фактом наданих послуг на підставі рахунку, Акту приймання виконаних будівельних робіт (Форма № КБ-2в) (далі – Акт) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (Форма № КБ-3) (далі – Довідка) (після підписання обома Сторонами Акту та Довідки) з відстрочкою платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 1.2. Викласти в новій редакції другий абзац пункту 6.3. Договору: «- забезпечити якісне надання Послуг у строки, встановлені цим договором та відповідно до технічного завдання (Додаток № 1 цього Договору);» 1.3. Викласти в новій редакції РОЗДІЛ 10. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ: «10.1. Договір діє з дати його підписання та до 31 грудня 2025 року, але у всякому випадку до моменту повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. 10.2. Строк дії договору може бути подовжений за взаємною згодою Сторін у випадках, передбачених законодавством.»
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
20.06.2025 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
c7314d857c3e484aa081db10e97bb1c7
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Сторони домовились внести зміни до Договору від 06.06.2025 р. № 95, а саме: 1.1. Викласти в новій редакції пункт 5.6. Договору: «5.6. Термін надання Послуг: до 20.07.2025 року.» 1.2. Внести зміни до Додатку № 1 «Технічне завдання», а саме: замінити слова та цифри «Строк надання послуг: – до 30.06.2025» словами та цифрами - «Строк надання послуг: – до 20.07.2025».
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
30.06.2025 00:00
Статус:
Опубліковано
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Постанова)
- Складання договірної ціни, уточненої відповідно до затвердженої проектної документації до договору про закупівлю
Номер:
227a004ced1e4ee3b261576c37e305bd
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Сторони домовились внести зміни до Договору від 06.06.2025 р. № 95, а саме: 1.1. Викласти в новій редакції пункт 3.1 Договору: «3.1. Ціна цього Договору є динамічною та становить 2 590 248 грн. 77 коп. (два мільйони п'ятсот дев'яносто тисяч двісті сорок вісім гривень 77 коп.), в т. ч. ПДВ 431 708 грн. 13 коп. (чотириста тридцять одна тисяча сімсот вісім гривень 13 коп.).». 2. Викласти в новій редакції Додаток № 2 - Договірна ціна до Договору № 95 від 06.06.2025 року. 3. Викласти в новій редакції Додаток № 3 - Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 до Договору № 95 від 06.06.2025 року. 4. Викласти в новій редакції Додаток № 4 - Відомість ресурсів до Договору № 95 від 06.06.2025 року.
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
29.08.2025 00:00
Статус:
Опубліковано