• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування (Котел харчоварильний електричний КЕ -250Е)

99 680.00 UAH з ПДВ
Номер: 187d5610eda24328b874226049abf107
Ідентифікатор договору: UA-2025-06-11-001568-a-c1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВ " АРМ-ЕКО"
Класифікатор ДК 021:2015: 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчуванняАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування (Котел харчоварильний електричний КЕ -250Е): 99 680.00000 UAH з ПДВ
Номер договору: 347
Дата підписання: 05.06.2025 09:56
Період дії договору: 05.06.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 99 680.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 16 613.33 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування (Котел харчоварильний електричний КЕ -250Е)
Код ДК 021:2015: 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування
Кількість 1 штука
Період постачання 05.06.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 33019, Україна, м.Рівне, вул. Миколи Карнаухова будинок 25-А На карті

Внесені зміни

    Номер: 1354c72feca5458ba4e3e5eb407426fe
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов'язань щодо передачі товару, у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставини непереборної сили.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 04.08.2025 23:59
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №1 до Д№347.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 26abcde2e8a14ca2a5761d34f49b976b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 05.09.2025 23:59
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Лист до ДУ№2 Д№347.pdf
pdf
ДУ № 2 до Д№347.pdf
p7s
sign.p7s