• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Здійснення авторського нагляду під час капітального ремонту об`єкту за проектом: «Заходи з усунення аварії в бюджетній установі шляхом проведення капітального ремонту по заміні металопластикових енергозберігаючих вікон з улаштуванням укосів, що були пошкодженні внаслідок збройної агресії російської федерації, Криворізького ліцею №123 Криворізької міської ради за адресою: вул. Миколаївське шосе, 18, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., 50025»

продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;

17 800.00 UAH без ПДВ
Номер: e6c043ace15347798d2525fddb8727cd
Ідентифікатор договору: UA-2025-06-10-003467-a-a1
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ЦЕНТРАЛЬНО-МІСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ
Постачальник: РЕШЕТНЯК ВІТАЛІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ
Класифікатор ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектуванняАналіз за цим CPV
Опис: продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
Номер договору: 285
Дата підписання: 09.06.2025 11:07
Період дії договору: 09.06.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору: 18 690.00 UAH без ПДВ
Сума договору: 17 800.00 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Здійснення авторського нагляду під час капітального ремонту об`єкту за проектом: «Заходи з усунення аварії в бюджетній установі шляхом проведення капітального ремонту по заміні металопластикових енергозберігаючих вікон з улаштуванням укосів, що були пошкодженні внаслідок збройної агресії російської федерації, Криворізького ліцею №123 Криворізької міської ради за адресою: вул. Миколаївське шосе, 18, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., 50025»
Код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування
Кількість 1 робота
Період постачання до 30.11.2025
Місце постачання 50025, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Миколаївське шосе, будинок 18 На карті

Внесені зміни

    Номер: eb1d1003355a41d88c303e64fe178ed9
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Загальна вартість робіт по даному договору становить 17 800,00 грн. ( сімнадцять тисяч вісімсот гривень 00 копійок.) з урахуванням ПДВ. Сума цього договору може бути зменшена за взаємною згодою сторін або за рішенням замовника при недостатності фінансування робіт: «Заходи з усунення аварії в бюджетній установі шляхом проведення капітального ремонту по заміні металопластикових енергозберігаючих вікон з улаштуванням укосів, що були пошкодженні внаслідок збройної агресії російської федерації, Криворізького ліцею №123 Криворізької міської ради за адресою: вул. Миколаївське шосе, 18, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., 50025», відповідно до кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 є складовою частиною загальної вартості зазначених робіт.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 26.06.2025 12:26
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ№1 Договір285.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 6e0c6dd9833d4b6cae66bba050d7f912
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 25.08.2025 13:25
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ№2 договір285.pdf
p7s
sign.p7s