• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015:71320000-7 Послуги з інженерного проектування. виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту: "Капітальний ремонт покрівлі будівлі Миколаївської гімназії №10 Миколаївської міської ради за адресою: м.Миколаїв, проспект Богоявленський, 20-Б"

375 586.00 UAH без ПДВ
Номер: 0f50f5268b2a43d08c511c2b458d9019
Ідентифікатор договору: UA-2025-06-10-001594-a-b1
Замовник: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ИНПРОЕКТСЕРВИС"
Класифікатор ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектуванняАналіз за цим CPV
Номер договору: 91
Дата підписання: 10.06.2025 09:48
Період дії договору: 10.06.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 375 586.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015:71320000-7 Послуги з інженерного проектування. виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту: "Капітальний ремонт покрівлі будівлі Миколаївської гімназії №10 Миколаївської міської ради за адресою: м.Миколаїв, проспект Богоявленський, 20-Б"
Код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування
Кількість 1 робота
Період постачання до 26.09.2025
Місце постачання 54034, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, проспект Богоявленський, 20-Б На карті

Внесені зміни

    Номер: e072529f27f3404c92b0a585b9f9e7d3
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 25.08.2025 14:04
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода № 1 до договору 10.06.25 № 91.pdf
p7s
sign.p7s