• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з обслуговування організаційної техніки (заправка регенерація картриджів)

29 960.00 UAH без ПДВ
Номер: d8f355dd94f540d78c0db5b2eb93c61f
Ідентифікатор договору: UA-2025-06-06-010260-a-a1
Замовник: Управління соціального захисту населення адміністрації Індустріального району Харківської міської ради
Постачальник: Братченко Сергій Васильович
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Заправка картриджів: 29 960.00000 UAH без ПДВ
Номер договору: 14
Дата підписання: 09.06.2025 09:45
Період дії договору: 09.06.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Початкова сума договору: 30 000.00 UAH без ПДВ
Сума договору: 29 960.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 29 960.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Заправка картриджів
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 61007, Україна, Харківська область, Харків, вул. Біблика, буд. 6 На карті

Внесені зміни

    Номер: 3d7d833d26b245c9acedeb50e8b547f6
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 03.10.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ_1 дог_14.pdf
p7s
sign.p7s