-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з обслуговування організаційної техніки (заправка регенерація картриджів)
29 960.00
UAH без ПДВ
Номер:
d8f355dd94f540d78c0db5b2eb93c61f
Ідентифікатор договору:
UA-2025-06-06-010260-a-a1
Замовник:
Управління соціального захисту населення адміністрації Індустріального району Харківської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
26281752
-
Контактна особа:
Гулевська Жанна Іванівна 380577258775 uszn@city.kharkiv.ua
-
Адреса:
61007, Україна, Харківська область, Харків, вул. Біблика, буд. 6
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
Братченко Сергій Васильович
×
-
Код ЄДРПОУ:
3007911557
-
Адреса:
61121, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Героїв Праці будинок 66 квартира 191
Класифікатор ДК 021:2015:
50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Заправка картриджів: 29 960.00000 UAH без ПДВ
Номер договору:
14
Дата підписання:
09.06.2025 09:45
Період дії договору:
09.06.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Початкова сума договору:
30 000.00 UAH без ПДВ
Сума договору:
29 960.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
29 960.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Заправка картриджів
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2025
Внесені зміни
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Номер:
3d7d833d26b245c9acedeb50e8b547f6
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
03.10.2025 00:00
Статус:
Опубліковано