• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Проєктно-вишукувальні роботи, а саме коригування проєктно-кошторисної документації для об'єкта: «Капітальний ремонт будівлі головного корпусу комунального закладу «Криворізька інфекційна лікарня №1» Криворізької міської ради за адресою: вул. Юрія Камінського, 5, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область»

1 278 309.46 UAH з ПДВ
Номер: 8984430911b044ceab1b614e6edc4704
Ідентифікатор договору: UA-2025-06-05-009095-a-c1
Замовник: Управління капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Криворіжцивільпроект"
Класифікатор ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектуванняАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Проєктно-вишукувальні роботи, а саме коригування проєктно-кошторисної документації для об'єкта: «Капітальний ремонт будівлі головного корпусу комунального закладу «Криворізька інфекційна лікарня №1» Криворізької міської ради за адресою: вул. Юрія Камінського, 5, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область»: 1 278 309.46000 UAH з ПДВ
Номер договору: 17044k
Дата підписання: 05.06.2025 14:45
Період дії договору: 05.06.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 1 278 309.46 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 213 051.58 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Проєктно-вишукувальні роботи, а саме коригування проєктно-кошторисної документації для об'єкта: «Капітальний ремонт будівлі головного корпусу комунального закладу «Криворізька інфекційна лікарня №1» Криворізької міської ради за адресою: вул. Юрія Камінського, 5, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область»
Код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування
Кількість 1 робота
Період постачання до 19.12.2025
Місце постачання Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Юрія Камінського, 5 На карті

Внесені зміни

    Номер: cacd1adebcec402896b8bfaf336d0c64
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Відповідно до пункту 10.3 Договору, ураховуючи обгрунтоване звернення проектувальника, Сторони дійшли згоди продовження строку дії договору
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 20.10.2025 15:25
    Статус:
    Опубліковано
pdf
pvr_Infekcion_Du1_20.10.2025.pdf
p7s
sign.p7s