• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

канцелярські товари

5 938.32 UAH з ПДВ
Номер: 4272bac2af4f408b908c5b1312651411
Ідентифікатор договору: UA-2025-06-04-011692-a-a1
Замовник: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ" ОБУХІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 97
Дата підписання: 03.06.2025 16:01
Період дії договору: 03.06.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 5 938.32 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 925.72 UAH)

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари ДК 021:2001530192700-8 Канцелярські товари
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 156 штука
Період постачання 03.06.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 52030, Україна, Дніпропетровська область, смт. Обухівка, вул. Центральна, б.35 На карті