• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП

Папір офісний для друку для закладів освіти м.Славутич, КУ «ІРЦ», централізованої бухгалтерії Управління освіти, Управління освіти

На підставі п.п.3 п.19 Особливостей, затверджених ПКМУ від 12.10.2022 р. №1178; п.3 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015 р.; ч.1 ст. 652 ЦКУ; п.п.3 п.13.6 р.13 договору поставки №75 від 09.06.2025 р. Сторони дійшли згоди покращити якість предмета закупівлі без збільшення суми, визначеної договором поставки № 75 від 09.06.2025 р..

77 182.56 UAH з ПДВ
Номер: 78ac8c3256b04ebb9efc0f4bbbe717a4
Ідентифікатор договору: UA-2025-05-28-011317-a-a2
Замовник: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ СЛАВУТИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВИШГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Папір офісний А4, Navigator, клас А, 80 г/м2, 500 аркушів: 148.20000 UAH з ПДВ
Опис: На підставі п.п.3 п.19 Особливостей, затверджених ПКМУ від 12.10.2022 р. №1178; п.3 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015 р.; ч.1 ст. 652 ЦКУ; п.п.3 п.13.6 р.13 договору поставки №75 від 09.06.2025 р. Сторони дійшли згоди покращити якість предмета закупівлі без збільшення суми, визначеної договором поставки № 75 від 09.06.2025 р..
Номер договору: 75
Дата підписання: 09.06.2025 17:00
Період дії договору: 09.06.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 77 182.56 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 12 863.76 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний А4, Navigator, клас А, 80 г/м2, 500 аркушів
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 434 пачка
Період постачання до 25.06.2025
Місце постачання 07101, Україна, Київська область, місто Славутич, проспект Незалежності, 19; вулиця Атомників, 17; проспект Незалежності, 1; вулиця Героїв Дніпра, 6; Деснянський квартал, 6; Вільнюський квартал, 1; Ризький квартал, 1; Єреванський квартал, 14; Добринінський квартал, 2; вулиця Збройних Сил України, 1; вулиця Героїв Дніпра, 8; Бакинський квартал, 15 На карті

Внесені зміни

    Номер: d191f14785ff4a7ea4bd03da7cb556e6
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: На підставі п.п.3 п.19 Особливостей, затверджених ПКМУ від 12.10.2022 р. №1178; п.3 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015 р.; ч.1 ст. 652 ЦКУ; п.п.3 п.13.6 р.13 договору поставки №75 від 09.06.2025 р. Сторони дійшли згоди покращити якість предмета закупівлі без збільшення суми, визначеної договором поставки № 75 від 09.06.2025 р..
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 16.06.2025 12:27
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 1 16062025.pdf
p7s
sign.p7s