-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Здійснення авторського нагляду за виконанням будівельних робіт, відповідно до робочого проєкту, на об'єкті: "Реконструкція системи водопостачання мікрорайону "Фрегат" по вулиці Корабельній в місті Первомайськ Миколаївської області"
44 500.00
UAH без ПДВ
Номер:
61238cbd2a5341189c4db52b0d920413
Ідентифікатор договору:
UA-2025-06-04-003949-a-b1
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства Первомайської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
22436347
-
Контактна особа:
Олександр Карпович +380977814249 kan44541@gmail.com
-
Адреса:
55200, Україна, Миколаївська область, м. Первомайськ, вул. Грушевського, 3
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
КОЛЕСНІЧЕНКО МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
2931907453
-
Адреса:
55200, Україна, Миколаївська область, місто Первомайськ, ВУЛИЦЯ ТЕАТРАЛЬНА будинок 12 квартира 21
Класифікатор ДК 021:2015:
71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору:
38-06/25-АН
Дата підписання:
03.06.2025 11:17
Період дії договору:
03.06.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору:
44 500.00 UAH без ПДВ
Документи
Документів не завантажено.
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Здійснення авторського нагляду за виконанням будівельних робіт, відповідно до робочого проєкту, на об'єкті: "Реконструкція системи водопостачання мікрорайону "Фрегат" по вулиці Корабельній в місті Первомайськ Миколаївської області"
Кількість
1 робота
Період постачання
03.06.2025 - 31.12.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
2f9fc0c9f49d4d0f82c3ee8da8cc59ac
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Пункт 2.2. Договору змінити та викласти в новій редакції:
«2.2. Оплата за виконані роботи у повному обсязі здійснюється шляхом прямого платежу відповідно до процедури ЮНІСЕФ «Гармонізований підхід до грошових переказів» (НАСТ) безпосередньо на рахунок Виконавця на підставі оформленого та підписаного сторонами акту виконаних робіт протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з моменту підписання обома Сторонами Акту приймання виконаних робіт, які перевіряються та підписуються уповноваженими представниками Замовника і Виконавця».
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
04.07.2025 11:16
Статус:
Опубліковано