-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги із дієтичного харчування пацієнтів
46 449.00
UAH без ПДВ
Номер:
1adcd9eaf7e5497891a42b0a326640c5
Ідентифікатор договору:
UA-2025-06-03-005412-a-b1
Замовник:
Комунальне підприємство "Кременчуцький обласний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради"
×
-
Код ЄДРПОУ:
01999559
-
Контактна особа:
Ольга Кривцун +380536756235 olga.kryvtsun@gmail.com
-
Адреса:
Україна
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОНТЕМ ПЛЮС.УА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41609092
-
Адреса:
02121, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Ялинкова будинок 60/1 офіс 53-1
Класифікатор ДК 021:2015:
55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Послуги із дієтичного харчування пацієнтів: 117.00000 UAH без ПДВ
Номер договору:
96
Дата підписання:
30.05.2025 15:00
Період дії договору:
30.05.2025 00:00 - 30.06.2025 00:00
Початкова сума договору:
70 200.00 UAH без ПДВ
Сума договору:
46 449.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
46 449.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги із дієтичного харчування пацієнтів
Кількість
397 послуга
Період постачання
01.06.2025 - 30.06.2025
Місце постачання
39600, Україна, Полтавська область, місто Кременчук, вулиця Лікаря О.Богаєвського, будинок 60/1
На карті
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
bb8147d6fe26486bace01ce4b7bad99f
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. За взаємною згодою Сторін на підставі пп. 1 п.19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», керуючись пунктами 3.4 та 10.2 Договору Сторони домовились зменшити ціну цього Договору в зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі послуг, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків, на 23 751,00 грн. (Двадцять три тисячі сімсот п’ятдесят одну гривню 00 копійок) і викласти пункт 3.1 Договору в новій редакції:
«3.1. Загальна сума договору складає: 46 449 грн. 00 коп. (Сорок шість тисяч чотириста сорок дев’ять гривень 00 копійок) без ПДВ*.
(*Примітка: ПДВ обов’язково нараховується у випадку, якщо Виконавець є платником ПДВ. У разі якщо учасник не є платником ПДВ, зазначаються суми без ПДВ)».
2. В зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі послуг, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків, Специфікацію до Договору викласти в новій редакції, що додається (Додаток №1 в редакції додаткової угоди №1 від 30.06.2025р.) та пункт 1.4 Договору викласти в новій редакції:
«1.4. Очікуваний обсяг надання послуг складає: 397 ліжко-днів».
3. Відповідно до змін викладених в розділі 1 та 2 цієї Додаткової угоди, Додаток №1 до Договору (Специфікацію) затвердити в новій редакції, що додається.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
30.06.2025 15:00
Статус:
Опубліковано